Skravletråd Desember

Takk <3
Temmelig sikker på at du bor på en annen kant av landet :(
Dette er sikkert ting som er kjempeenkelt for de fleste, men det blir bare tåke når jeg prøver å lese det. Aner ikke hvorfor, har ingen problemer med å lese på andre områder.
Bor du øst, vest, sør eller nord?

Takk <3
Temmelig sikker på at du bor på en annen kant av landet :(
Dette er sikkert ting som er kjempeenkelt for de fleste, men det blir bare tåke når jeg prøver å lese det. Aner ikke hvorfor, har ingen problemer med å lese på andre områder.
Fordi nav er.... Helt spesiell.

Men uansett hvor du eller Musemor bor, eller jeg, så kan vi vel hjelpe deg å lese det. Verden er ganske digital. Om du tørr ta et bilde av og dele på pm, kan sladde navn og ting du ikke vil?

God morgen!

Ligger enda, to unger våkne, de har gått på badet sammen, yngste og eldste. Jeg overvåker bare ved å høre på dem

Synd da :(
Jeg har bare gode minner fra barndommens lillejulaften, så det er synd at jeg ikke har energi til å bry meg så mye om den dagen lenger.

Derfor gjør vi det slik vi ønsler i år ;)
Nei energien er mangelvare her og [emoji85]

Morgenkos med film, siste rest av lussekatter og dukkelek [emoji173]️

Føler meg så ensom. Trenger hjelp med Nav, men mannen finnes det ikke hjelp i. Han er ikke Norsk, og kan ingen av de ordene og uttrykkene som det offentlige liker å bruke. Mine foreldre er ubrukelig på denne fronten, fikk ikke engang hjelp til å lære selvangivelsen da jeg spurte om det. Jeg må klare alt dette selv, og det er for mye. Da blir ting feil. Og Nav driter i om du sliter uansett.
Er så sliten i kveld :(
Hmm annen familie eller venner? Skulle gjerne ha hjulpet om jeg bodde nærmere

Søndag

Rydde og vaske badet.
Bake pepperkaker.
Mannen på shopping
Ungene på siste kursdag på svømmekurs for i år. Eldste skal testes for om han skal opp et nivå over jul. Begge skal de ha med litt klær og oppleve hvordan det er å svømme med klær og ha litt grunnleggende om livredning.
Helst både brenne mandler og lage trøfler av sjokolade uten sukker i dag, i alle fall mandlene. Trøflene er til mamma så de kan jeg evt overlevere senere.
Om vi rekker det pakke inn gaver også.
Og lære ungene UNO. De fikk det i kalenderen i dag.

Åja. Og ta bilde av ungene i nisselue, sende bilder til min kusine for felles kalender til til bestemor og helst skal mannen se om han får laget julekortet vårt for i år. Jada.

Tredje søndag i advent

Fordi nav er.... Helt spesiell.

Men uansett hvor du eller Musemor bor, eller jeg, så kan vi vel hjelpe deg å lese det. Verden er ganske digital. Om du tørr ta et bilde av og dele på pm, kan sladde navn og ting du ikke vil?

Det er et helt dokument, men jeg kan jo prøve. Takk for tilbudet <3
Får se på det når ungene er i seng.

Nei. Kvelden igår ble helt likt. Vet ikke hva jeg skal gjøre når smertestillende ikke fungerer engang :(

Det finnes munker som går igjennom mye smerte, husker ikke hvorfor. Men de øver på å takle det. Man kan til en viss grad bedøve smerte gjennom å jobbe med hodet. Min svigerfar pleide å hypnotisere min svigermor de gangene smertene hennes ble for ille, og det funket veldig bra. Det er verdt å sjekke ut slike alternativer, for det er jo en grense for hvor mye smertestillende du kan ta. Jeg jobbet hardt før fødsel for å takle den, og det funket det og. Hadde fødselsangst og takler ikke den typen smerte.

Back
Topp