Skravletråd Desember

Se om kroppen vil sove litt. Den er på vei mot en smell kjenner jeg :( for mye aktivitet og for lite søvn og hvile. Ryggsmertene spredt seg opp i nakken og ut mot armene. Ned i beina og dirrer. Pulserende støt av smerte. Selv ikke smertestillende hadde effekt idag :( lukter dårlig natt men håper virkelig eldste sover rolig så jeg iallefall får sjansen til å sove :/ satt i sofaen og slappa av. Men ble så ille at jeg klarte ikke konsentrere meg om enkel tv underholdning. Ordene og lydene på tven ble bare surr og skurr til slutt :(

Høres ufattelig vondt ut![emoji20]
Ingenting å få gjort??

Vi lager trolig bare ett. Tilnød to, men da vil vel lillemor også ha eget. Pleier bare lage et. Ganske lite. Men nok, for de spiser ikke alt når det knuses.
Her blir det ett til hver av barna og så inviterer vi til knuse-fest enten i romjulen eller rett over nyttår :P

Det å ha barn med bursdag i midten av desember har både fordeler og ulemper.
En av fordelene er at huset er ryddet og for det meste rent 8 dager før jul :)

Regner med at det blir pepperkaker og oreokonfekt i morgen.
Fedtkager på torsdag, stor fare for at krumkakene ryker.
Svinerull og roastbiff på fredag (+majones og remulade, men det går fort å lage)
Pepperkaker i morgen. Og noe vi ikke trenger mannen til, sjokolade-kokosmakroner tenker jeg. Evt trøfler, i alle fall de uten sukker. Og brente mandler kanskje. Helst. For de skal være gaver og deles ut onsdag.

Mannen sksl nemlig på søndagsshopping.

Mandag er det juletrefest på skolen for 1-4 klasse med familier. Og vi har både 1 og 4 klasse i år så to fluer i en smekk. Men helst gjøre noe etter ungene er i seng. Eller. Vaske badet står kanskje på den planen...

Tirsdag kanskje krumkaker, de er spesielt bestilt av et av barna.

Onsdag er det gavevekslingsdag så å pakke gaver (inkl de brente mandlene og noe av det mannen skal kjøpe i morgen) før den tid. Og svigermor kommer jeg må huske å spørre når hun kjører for å de hva vi rekker av det gavevekslingsen. (førjulsbesøk hos min tante hvor det er avsatt plass på et rom til hver familie så man setter igjen gavene man skal dele ut der og tar med sitt eget når man drar. Og spiser kaker og deler julekort og koser oss litt i mellomtiden. Avhengig av når vi må være hjemme...

Så får vi se hva som blir gjort resten av uka.

Egentlig ikke.
Hadde jeg vært det hadde jeg kommet mye lenger i juleforberedelsene..
1 av 5 kaker/konfekt er laget
0 av 2 pålegg er laget
2 av et stort antall nisser er satt opp
0 av 1 juletre er kjøpt
Og så videre
På den fronten ligger jeg også dårlig Ann...

Da er det leggetid... 9 DPO i morgen. Samme DPO som jeg testet positivt med storebror...

Da er det leggetid... 9 DPO i morgen. Samme DPO som jeg testet positivt med storebror...
Så spennende, men husk at man ikke bestandig tester like tidlig positivt hver gang.
Av de 8 gangene jeg har vært gravig har jeg fått || 7-14 DPO, og jeg har hatt kontroll med når EL har vært

Masse lykke til

Føler meg så ensom. Trenger hjelp med Nav, men mannen finnes det ikke hjelp i. Han er ikke Norsk, og kan ingen av de ordene og uttrykkene som det offentlige liker å bruke. Mine foreldre er ubrukelig på denne fronten, fikk ikke engang hjelp til å lære selvangivelsen da jeg spurte om det. Jeg må klare alt dette selv, og det er for mye. Da blir ting feil. Og Nav driter i om du sliter uansett.
Er så sliten i kveld :(

Føler meg så ensom. Trenger hjelp med Nav, men mannen finnes det ikke hjelp i. Han er ikke Norsk, og kan ingen av de ordene og uttrykkene som det offentlige liker å bruke. Mine foreldre er ubrukelig på denne fronten, fikk ikke engang hjelp til å lære selvangivelsen da jeg spurte om det. Jeg må klare alt dette selv, og det er for mye. Da blir ting feil. Og Nav driter i om du sliter uansett.
Er så sliten i kveld :(
Føler jeg ble sur når.
Har mest lyst til å finne ut om du bor i nærheten av meg og se om jeg kan hjelpe dere.

Stor klem til deg

Føler jeg ble sur når.
Har mest lyst til å finne ut om du bor i nærheten av meg og se om jeg kan hjelpe dere.

Stor klem til deg

Takk <3
Temmelig sikker på at du bor på en annen kant av landet :(
Dette er sikkert ting som er kjempeenkelt for de fleste, men det blir bare tåke når jeg prøver å lese det. Aner ikke hvorfor, har ingen problemer med å lese på andre områder.

Back
Topp