Uff trist du har så mye vondtSatt meg ned på syrommet når eldste la seg. Komme meg litt vekk fra smertetankene. Orker ikke mer smerter snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff trist du har så mye vondtSatt meg ned på syrommet når eldste la seg. Komme meg litt vekk fra smertetankene. Orker ikke mer smerter snart![]()
Da håper jeg han har den samme gode effekten som mamma har! Hun sliter med at knærne hovner opp og blir gigantiske, pluss at skuldrene og fingrene verker. På sprøytene fungerer hin tilnærmet normalt (kan ikke sitte på kne eller huk), og er i full jobb. De siste to årene har hun redusert til halv dose og beholdt effektenDet er de han går på. Eller står benepali på de. Men er enbrel behandling. Han har tatt fem sprøyter til nå og allerede god bedring. Håper det hjelper på leddene hans og. De føeste dager sliter han med å bøye fingrene
Uff trist du har så mye vondt
Da håper jeg han har den samme gode effekten som mamma har! Hun sliter med at knærne hovner opp og blir gigantiske, pluss at skuldrene og fingrene verker. På sprøytene fungerer hin tilnærmet normalt (kan ikke sitte på kne eller huk), og er i full jobb. De siste to årene har hun redusert til halv dose og beholdt effekten
Skjønner detJa. Drittlei av å være syk hele tiden. Og ikke kunne nyte permisjonstiden som planlagt![]()
Skikkelig husmorEndelig da har jeg fått satt meg ned.
Først gjøre klar til bursdag, ha bursdag, handle litt og så sette pepperkakedeigen til i morgen.
Sliten når
TV og surfing herSer film her og surfer på nett....
Da er vi to...Kengu barnet har besøk
Jeg vurderer å finne senga
Uffda... håper du kommer degSatt meg ned på syrommet når eldste la seg. Komme meg litt vekk fra smertetankene. Orker ikke mer smerter snart![]()
Egentlig ikke.Skikkelig husmor![]()
Trøtt?Da er vi to...
Kengu barnet har besøk
Jeg vurderer å finne senga
Uffda... håper du kommer deg![]()
Måtte ta en graviditetstest idag. Selv om vi beskytter oss fikk vi litt panikk da jeg er tre uker for sein. Og akkurat samme symptomer som med de forrige graviditetene. Snusen og kaffen smaker dritt, kvalm og hodepine.
Unner alle som ønsker to streker å få det. Virkelig. Men har aldri vært så glad for en strek før. Årevis med prøving har gjort med trist med bare en strek, men livredd for å bli gravid da kroppen ikke klarer flere svangerskap..
Må virkelig snakke mer med mannen om å snippe seg. Prevansjon kan svikte ... [emoji848]
Hm.. redd for å bli for sløv, men hadde absolutt vært noe å prøve. De legemidlene jeg har prøvd som skal hjelpe på nattesøvnen har vært antidepressiva og bivirkningene for store.
Bor jo i nord norge midt i mørketiden. At det er mørkt nesten døgnet rundt hjelper ikke akkurat på søvnen![]()
God morgenher hoster alla i familjen . Minste er væl værst med hoste, surklete , det renner og feber. Skulle ha vart på helsestasjon men det blev avlyst så me får ta en tur på mandag.
Idag skulle eg ønska noen kunde ta middagen før oss. Litt tork av golv hade nog heller ikkje skada