Kos derePå plass i svømmehallen.
Nest siste gang i år. Men vi må nok melde dem på neste kurs så igang fra 6.1 til påske. Håper å slippe etter påske i alle fall med eldste for sa blir det en del korps
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos derePå plass i svømmehallen.
Nest siste gang i år. Men vi må nok melde dem på neste kurs så igang fra 6.1 til påske. Håper å slippe etter påske i alle fall med eldste for sa blir det en del korps
Ungene i alle fall. Jeg sitter bare på land og svetter...Kos dere
Skjønner det. Fått laget julekjoler?Måtte ha det når jeg så det var kommet.![]()
Her pynta vi for to dager siden. Tok det tidlig for å slippe å stresse.![]()
Ja. Har jo alltid sagt to barn var nok. Men er jo og noe med det at legene sier jeg virkelig ikke bør få flere barn, og da føler det ikke som mitt valg å ikke få flere egentlig. Hva om vi ønsker et nytt om fem år liksom. Er jo enda bare 26 år...
Vet ikke enda. Får forskjellige beskjeder fra alle. Jeg får dessverre ikke den behandlingen jeg trenger heller. En psykomotisk fysioterapeut hadde vært ideelt, men det fins bare en i kommunen her og hun har venteliste på flere år. De som kommer til henne har stått mange år med kroniske smerter før de får plass, så jeg er ikke prioritert :/ selv om jeg føler jeg burde bli det siden jeg er ung, mange år i arbeidslivet og har to små jeg må fungere for. Jeg kan ikke være ferdig med arbeidslivet som 26 åringog ikke kunne være med barna mine som en normal forelder.
Noen sier jeg blir frisk men det kan ta mange år. Andre sier målet er å komme tilbake i arbeidslivet på sikt. Men noen vet ikke. Er i limbo for ingenting skjer. Er hos fysio men han veit liksom ikke helt hva han kan hjelpe med, så vi prøver oss bare frem. Forelpig blir jeg bare verre for hver uke som går :/
Høres virkelig ikke bra ut. Håper du finner noe som hjelper
Siden jeg kom hjem litt over 4 antar jeg det![]()
Skjønner det. Fått laget julekjoler?![]()
Jeg pleide aldri å pynte før 23.desember, men det er et kompromiss med mannen som er vant til å pynte tidlig. Og i år kjenner jeg at jeg bare trenger å få ting unna.
Hadde detDa har du nok hatt det gøy ja![]()
Bilde av den?Den ene ja. L hadde julebord igår så den gjorde jeg ferdig. Men den oppskrifta var stor. 104 så mer ut som 122 så har smalna godt i livet men skal sprette den opp å smale den godt inn i hals og armer for perfekt passform. R sin skal jeg lage til uka. Kroppen har kræsja :/
Sitter og ser den julekonserten på NRK og venter på pizzaSer film her og surfer på nett....
Er ikke OK at det skal være sånn!
Bilde av den?huff leit
må være grusomt ha det sånn
Endelig da har jeg fått satt meg ned.
Først gjøre klar til bursdag, ha bursdag, handle litt og så sette pepperkakedeigen til i morgen.
Sliten når
Bursdagsfeiringen var i dag.Burdagsfeiring imorgen? Eller har du gjort alt det der idag?
Så finElendig lys på ene bildet. Fargen kommer ikke godt nok frem. Men den var nydelig på med snurreskjørt [emoji173]️![]()
![]()