Skravletråd Desember

Her pynta vi for to dager siden. Tok det tidlig for å slippe å stresse. :)

Jeg pleide aldri å pynte før 23.desember, men det er et kompromiss med mannen som er vant til å pynte tidlig. Og i år kjenner jeg at jeg bare trenger å få ting unna.

Ja. Har jo alltid sagt to barn var nok. Men er jo og noe med det at legene sier jeg virkelig ikke bør få flere barn, og da føler det ikke som mitt valg å ikke få flere egentlig. Hva om vi ønsker et nytt om fem år liksom. Er jo enda bare 26 år...

Vet ikke enda. Får forskjellige beskjeder fra alle. Jeg får dessverre ikke den behandlingen jeg trenger heller. En psykomotisk fysioterapeut hadde vært ideelt, men det fins bare en i kommunen her og hun har venteliste på flere år. De som kommer til henne har stått mange år med kroniske smerter før de får plass, så jeg er ikke prioritert :/ selv om jeg føler jeg burde bli det siden jeg er ung, mange år i arbeidslivet og har to små jeg må fungere for. Jeg kan ikke være ferdig med arbeidslivet som 26 åring :( og ikke kunne være med barna mine som en normal forelder.

Noen sier jeg blir frisk men det kan ta mange år. Andre sier målet er å komme tilbake i arbeidslivet på sikt. Men noen vet ikke. Er i limbo for ingenting skjer. Er hos fysio men han veit liksom ikke helt hva han kan hjelpe med, så vi prøver oss bare frem. Forelpig blir jeg bare verre for hver uke som går :/

Er ikke OK at det skal være sånn!

Høres virkelig ikke bra ut. Håper du finner noe som hjelper

Grunnene for å flytte sørover blir større og større. Behandlingstilbudet jeg har behov for finnes ikke tilgjengelig. Og pyskisk trenger jeg å flytte vekk. Drittlei av å være syk å leve på tabletter for å leve :(

Skjønner det. Fått laget julekjoler?:)

Den ene ja. L hadde julebord igår så den gjorde jeg ferdig. Men den oppskrifta var stor. 104 så mer ut som 122 så har smalna godt i livet men skal sprette den opp å smale den godt inn i hals og armer for perfekt passform. R sin skal jeg lage til uka. Kroppen har kræsja :/

Jeg pleide aldri å pynte før 23.desember, men det er et kompromiss med mannen som er vant til å pynte tidlig. Og i år kjenner jeg at jeg bare trenger å få ting unna.

Er vant til 23 selv. Samme med mannen. Men begge forbinder det med stressa mor som truer med å avlyse jula annahver minutt for de stresser sånn. Så i år er vi heller tidlig ute

Den ene ja. L hadde julebord igår så den gjorde jeg ferdig. Men den oppskrifta var stor. 104 så mer ut som 122 så har smalna godt i livet men skal sprette den opp å smale den godt inn i hals og armer for perfekt passform. R sin skal jeg lage til uka. Kroppen har kræsja :/
Bilde av den?:) huff leit :( må være grusomt ha det sånn

Endelig da har jeg fått satt meg ned.

Først gjøre klar til bursdag, ha bursdag, handle litt og så sette pepperkakedeigen til i morgen.
Sliten når

Er ikke OK at det skal være sånn!

Nei det er jeg helt enig med deg i. Problemet er bare at det ikke finnes riktig tilbud :( ender vel på aap når sykemeldingsrettighetene mine går ut i april :(?

Satt meg ned på syrommet når eldste la seg. Komme meg litt vekk fra smertetankene. Orker ikke mer smerter snart :(

Back
Topp