Nei siste åreneHatt det i alle år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei siste åreneHatt det i alle år?
Hipp, hipp hurra for jentungen som blir 6 år i dag![]()
Tusen takk [emoji173]️Og takk for flotte klær[emoji173]️
Morgenstund med polarekspressen og puslespill [emoji7][emoji173]️
Som jeg digger juletider [emoji173]️
GratulererHipp, hipp hurra for jentungen som blir 6 år i dag![]()
Så koseligMorgenstund med polarekspressen og puslespill [emoji7][emoji173]️
Som jeg digger juletider [emoji173]️
Definitivt ikke noe helt om natten helt om dagen her
Åhhh så gøyBare hyggelig. Var en fryd å lage [emoji173]️ btw så har produsenten trykket opp den lyseblå stoffet jeg sydde øverst på kjolen i lyserosa nå. Gjett hvem som har bestiiiilt![]()
Oh yesDårlig form?
Oh yes
Selvforskyldt så kan bare klandre meg selv men moro var det. Kom hjem litt over 4 i nattGod bedring [emoji173]️
Åhh gøyJeg bestilte to meter for å ha![]()
![]()
25... eneste de hadde som jeg kunne se. Har noen babyplan tidlig også da. Negativ i dag, 8 DPODe er vel kanskje enda billigere der. Hvilken sensitivitet kjøpte du? Så du kan teste tidlig
Vel. Jeg liker å kunne pynte uten å sette det oppå et lass rot. Og jeg liker å ha det litt renere og ryddigere rundt meg. Og jeg liker å ha kaker og godteri. Så... Da blir det sånnFår følelsen av at du burde slanke den lista med gjøremål. For å få litt ro. Eller liker du å ha masse å gjøre ?![]()
Høres ut som samme medisinene mammaen min går på. Hun har psoriasis leddgikt og har gått på sprøyter (enbrel) i snart 10 år. Fikk wt nytt liv når hun starta på dem!Han går på biologisk behandling for veldig alvorlig psoriasis og leddgiftpsoriasis. Han må vente noen år før behandlingen gir såpass god effekt at han tåler noen mnd uten. Om han blir forkjøla eller syk får han ikke lov å bruke sprøytene, så minst mulig avbrekk ellers kommer alt tilbake og blir ille plaget :/
Gratulerer med dagen i heimen! Håper det blir en vellykka bursdagsfeiring hos dere i dagHipp, hipp hurra for jentungen som blir 6 år i dag![]()

Jeg ble tilbudt det dersom denne fødselen også gikk til keisersnitt. Men fikk brevet å signere bare par dager før jeg skulle settes igang, og jeg klarte ikke. Hodet gikk tilbake til «hva om noe skjer under fødselen eller dagene etter med baby og vi ønsker en til» eller sånne katastofetanker. I tilegg til at det er jo et ekstra inngrep. Jeg ble så plaga etter første ks at jeg klarte ikke tenke på noe ekstra i tillegg til ks smertenen. Nå ble det heldigvis vanlig fødsel så da ble jo sterilisering ute av bildet. Men har sagt at nå har jeg vært gjennom så mye at om noen skal sterliliseres blir det han. Jeg orker ikke mer![]()