Ååh, det hørtes himmelsk ut![emoji1]
Det var godt og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, det hørtes himmelsk ut![emoji1]
Takk. Heldigvis litt tiss i bleien . Meste kommer desverre opp igjenÅhh. Stakkar. God bedring
Ja det var kjempekoselig, og fullstendig uventa!Så herlig!
TakkSå flott![]()
jeg synes den var knallfin, er så glad i mønsteret til fanakoftene.Siden jeg var 19 og flytter utHar dere bodd så langt unna lenge?
God kveldGod morgen
Det er slitsnySå det nåhuff, det var jo liksom ikke mer dere trengte av sykdom i hus nå [emoji849]. Yngste vår har og hatt puss i øyet siden fødsel og må følge med at det ikke blir verre. Konstant rennende øye og puss. Tett tårekanal.
Håper det går over fort der med betennelsen. Virker hun mye plaget?
God bedrinhStakkar prinsessa miørebetennelse , øyebetennelse og kraftig forkjølet . Hadde 39 i temp hos legen . Nå har hun fått i seg en smoothie her. Håper ikke den hostes opp
Åh så koseligHenta akkurat posten, og der lå ei spennende myk pakke fra grandtanta mi. Oppi lå et langt, håndskrevet julekort og en helt NYDELIG strikkadress til lillesnupp. Jeg ble helt rørt![]()
Begynte å regne 5 min etter at ungene kom inn i barnehagen igjen - takk og lovUff, håper regnet holdt seg borte[emoji13]
Ja keg ble kjempeglad!Åh så koselig
TakkSå fin

Takk takkGod bedrinh
Må nok det ja..Hehe, det må også til innimellom!