Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en god plan...Kaffe , smertestillende og sjokolade må vel hjelpe
Hoppas me blir friske till tirsdag skall ut og fly hela familjen .Sykdom der og før jul. Håper alle er frisk til jula slår inn.
Ta noe enkelt til middag? Fjordlandmat eller noe?![]()
Kjekt med selskapSitter og klør meg i hodet.
Vi skal jo ha selskapet til frøkna på lørdag...
Men sitter og tenker, jeg har jo ikke pyntet ordentlig til jul enda, pleier ikke å gjøre det før like før 21.-23. en gang.
Kanskje jeg burde pynte litt mer i dag
Ufff då du får prøva ta igjen sømnen det er så viktigtSamme natt her. Hodet tenker vilt og øya spretter opp. Søvnproblemer er dritt. Sova rundt 4 og eldste jeg sover med var så urolig å våknet hele tiden fra den tiden. Så natta var pyton her og![]()
Men det gjøre det fremdeles ikke noe bedre...Rettet innlegget. Øye og ikke øre
Hun har bursdag og det kommer flere jenter fra klassen.Kjekt med selskapvad står på menyen?
Høres ut som en god plan...
Og kanskje en te for sikkerhetsskyld.
Mhm melkesjokolade .Men det gjøre det fremdeles ikke noe bedre...
Vært hos legen?Mhm melkesjokolade .Nope hatt sykdom her siden lørdag nå , 1 uke i morgen . Og nå meg huff håpløst
![]()
Skal til legen nå etterpå. Ja vet , men hun har aldri brukt det tidligere. Men jeg vil de skal ta prøver ...vi har alltid vært for sene tidligere. Vil vite om det er øyebetennelse eller om det er øyekanalene. Men ber hun sende ut resept så henter vi ut om hun plages med detVært hos legen?
Min erfaring med øynene er at det fins en salve som tar det ganske raskt, men den er på resept
God morgen forresten.
Første vaskemaskemaskin er i gang samt tørketrommel etter det jeg vasket i går kveld.
Skal snart sette i gang en oppvaskmaskin siden mye av serviset i skapet siden mye av det er fult av colaflekker etter eksplosjonen i går
Alle andre er ute av huset og jeg skal snart til å sette i gang.
Dagens plan er:
- Rydde lekestuen oppe
- Rydde rommet til frøkna
- Støvsuge og vaske oppe
- Vaske badene
- Handle
- Hente frøkna og levere arveklær hos ei venninne
- Hente nisser
Skrev litt mer på innlegget nå
Kaffe , smertestillende og sjokolade må vel hjelpe
Sitter og klør meg i hodet.
Vi skal jo ha selskapet til frøkna på lørdag...
Men sitter og tenker, jeg har jo ikke pyntet ordentlig til jul enda, pleier ikke å gjøre det før like før 21.-23. en gang.
Kanskje jeg burde pynte litt mer i dag
Hoppas me blir friske till tirsdag skall ut og fly hela familjen .
Så det nåhuff, det var jo liksom ikke mer dere trengte av sykdom i hus nå [emoji849]. Yngste vår har og hatt puss i øyet siden fødsel og må følge med at det ikke blir verre. Konstant rennende øye og puss. Tett tårekanal.
Håper det går over fort der med betennelsen. Virker hun mye plaget?
Hun er i grunn ikke mye plaget...etter soving mest for da er det ofte øye sammenklistret. Vil dog gjerne vite om det er tilbakevendende øyebetennelser eller om det er tette øyekanaler.Høres ut som den beste hjelpen akkurat nå![]()
Ufff då du får prøva ta igjen sømnen det er så viktigt
Hun er i grunn ikke mye plaget...etter soving mest for da er det ofte øye sammenklistret. Vil dog gjerne vite om det er tilbakevendende øyebetennelser eller om det er tette øyekanaler.
Absolutt. Tror ingen sier noe på det.
Rundt den tiden er nok køen på posten håndterbar. Her pleier den å være verst i disse tider fra 3 tiden. Etter jobbtider.
Stemmer. Leste at moren din hadde fått influensa ja. God bedring! Er hun skikkelig dårlig? Tenker om tilleggssykdommer gjør henne ekstra dårlig ved influensa?