Jeg, ja.Håper du fikk sove litt![]()
Mannen tok et par timer på sofaen.... Så jobbet han hjemmefra (styremøte over telefon, Skype og delt skjerm) til han henter lillemor før bhg stenger klokka 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg, ja.Håper du fikk sove litt![]()
Jeg har detGod morgenmed den planen idag regner jeg med heldigvis at du har fri fra jobb
![]()
Måtte ta en graviditetstest idag. Selv om vi beskytter oss fikk vi litt panikk da jeg er tre uker for sein. Og akkurat samme symptomer som med de forrige graviditetene. Snusen og kaffen smaker dritt, kvalm og hodepine.
Unner alle som ønsker to streker å få det. Virkelig. Men har aldri vært så glad for en strek før. Årevis med prøving har gjort med trist med bare en strek, men livredd for å bli gravid da kroppen ikke klarer flere svangerskap..
Må virkelig snakke mer med mannen om å snippe seg. Prevansjon kan svikte ... [emoji848]
Gratulerer så mye med en strekMåtte ta en graviditetstest idag. Selv om vi beskytter oss fikk vi litt panikk da jeg er tre uker for sein. Og akkurat samme symptomer som med de forrige graviditetene. Snusen og kaffen smaker dritt, kvalm og hodepine.
Unner alle som ønsker to streker å få det. Virkelig. Men har aldri vært så glad for en strek før. Årevis med prøving har gjort med trist med bare en strek, men livredd for å bli gravid da kroppen ikke klarer flere svangerskap..
Må virkelig snakke mer med mannen om å snippe seg. Prevansjon kan svikte ... [emoji848]
Måtte google meg selv siden jeg la ut oppskriften i fjor.
Du finner den her
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1482088924_oreokonfekt_med_hvit_.html
Veldig enkelt
Knus et par pakker oreo-kjeks og bland med ca 300 g nøytral smøreost.
Smelt litt hvit sjokolade i vannbad og ha oppå og pynt med røde sjokoladehjerter etterpå
Om du rekker, kan du jo pynte mer ogsåvi har pynta ferdig vi
eller, mangler litt kuler på treet
Spørs hvor greit det hadde vært med kuer på treet. Dyrevelferd, renhold, og plass....Haha, leste kuer jeg ^^
Tenkte at det var jammen meg en sprek dekorering ^^
Spørs hvor greit det hadde vært med kuer på treet. Dyrevelferd, renhold, og plass....
Ikke sant??Haha, ja at jeg ikke tenkte på det ^^
Edderkoppølser elsker mina 2 barn. Kan tenke meg de syns det er kjektHun har bursdag og det kommer flere jenter fra klassen.
Blir sjokoladekake, dinosaurvafler og edderkopppølser
Hatt det en gang før, ble veldig populærtEdderkoppølser elsker mina 2 barn. Kan tenke meg de syns det er kjekt
Ja det kan eg førståHatt det en gang før, ble veldig populært
Hva er det?Ja det kan eg førståeg har laga sån robotpølse som 5 åringen kallar det
.
De var oxå noen de syns var kjekt.
Bruker pasta skrur som 2 bein og 2 armarHva er det?
Men så utrolig stas med hjemmelagede pakker! Jeg setter ekstra pris på de gavene nettopp fordi det ligger så mye arbeid og kjærlighet bak.Sant. Jeg skal sende til seks hustander med totalt 20 pakker. Alt hjemmelagetmen kommer til å bli svindyrt med porto [emoji15]
Hold oss oppdatert! Det er jo så spennendeReiser vekk i helgen... tenker å ikke ta med tester. Så da blir det mandag, 10 DPO![]()
Takk for detMasse lykke til