Skravletråd Desember

Håper du fikk sove litt :)
Jeg, ja.

Mannen tok et par timer på sofaen.... Så jobbet han hjemmefra (styremøte over telefon, Skype og delt skjerm) til han henter lillemor før bhg stenger klokka 12

Måtte ta en graviditetstest idag. Selv om vi beskytter oss fikk vi litt panikk da jeg er tre uker for sein. Og akkurat samme symptomer som med de forrige graviditetene. Snusen og kaffen smaker dritt, kvalm og hodepine.

Unner alle som ønsker to streker å få det. Virkelig. Men har aldri vært så glad for en strek før. Årevis med prøving har gjort med trist med bare en strek, men livredd for å bli gravid da kroppen ikke klarer flere svangerskap..

Må virkelig snakke mer med mannen om å snippe seg. Prevansjon kan svikte ... [emoji848]

Gratulerer med bare 1strek :)
Du har all rett til å være glad for det, med tanke på hvor stor skade svangerskap har gjort på kroppen din <3

Måtte ta en graviditetstest idag. Selv om vi beskytter oss fikk vi litt panikk da jeg er tre uker for sein. Og akkurat samme symptomer som med de forrige graviditetene. Snusen og kaffen smaker dritt, kvalm og hodepine.

Unner alle som ønsker to streker å få det. Virkelig. Men har aldri vært så glad for en strek før. Årevis med prøving har gjort med trist med bare en strek, men livredd for å bli gravid da kroppen ikke klarer flere svangerskap..

Må virkelig snakke mer med mannen om å snippe seg. Prevansjon kan svikte ... [emoji848]
Gratulerer så mye med en strek :)

Har du skiftet prevensjon den siste tiden, min venninne ble slik den første tiden etter å ha skiftet, jeg var prøver på det tidspunktet og hun var innom og stjal test (som viste en strek).
Husk at dersom du bruker hormon prevensjon kan godt mensen finne på å forsvinne en gang i blant

Fy f. Var på ett senter og det var spinnglatt utførbi. Livsfarligt.
Værre var det hjemma hos oss. Eg såg ikke det var så glatt så eg tog en runddans med gutten på 20 mnd i armen. Der landa eg på h.side h.hofte og h.armbåge :(

Sant. Jeg skal sende til seks hustander med totalt 20 pakker. Alt hjemmelaget :) men kommer til å bli svindyrt med porto [emoji15]
Men så utrolig stas med hjemmelagede pakker! Jeg setter ekstra pris på de gavene nettopp fordi det ligger så mye arbeid og kjærlighet bak.

Back
Topp