Skravletråd Desember

Nei det har jeg ikke. Vet du noe om det? Mye skumle bivirkninger? Sliter ekstremt med søvn spesielt i mørketiden. Men sønproblemene er blitt bare verre og verre med tiden

Sønnen min på 9 bruker det, og det funker supert[emoji2] han har ingen bivirkninger som jeg vet om...
Er jo helsekost, naturlig søvnhormon, men fåes hos lege[emoji4]

Sønnen min på 9 bruker det, og det funker supert[emoji2] han har ingen bivirkninger som jeg vet om...
Er jo helsekost, naturlig søvnhormon, men fåes hos lege[emoji4]

Hm.. redd for å bli for sløv, men hadde absolutt vært noe å prøve. De legemidlene jeg har prøvd som skal hjelpe på nattesøvnen har vært antidepressiva og bivirkningene for store.

Bor jo i nord norge midt i mørketiden. At det er mørkt nesten døgnet rundt hjelper ikke akkurat på søvnen :p

Håper å klare og vente til mandag med å teste... 10 DPO da ;)

Blir en lang helg :p dpo land er gørr. Jeg var testetøs i tillegg og begynte å teste rundt 8 dpo allerede :p
Men planer for helga da så du kan distrahere deg?)

God morgen :-) her hoster alla i familjen . Minste er væl værst med hoste, surklete , det renner og feber. Skulle ha vart på helsestasjon men det blev avlyst så me får ta en tur på mandag.
Idag skulle eg ønska noen kunde ta middagen før oss. Litt tork av golv hade nog heller ikkje skada

Høres ikke bra ut[emoji20] ser du deg om etter noe annet da?

På en måte ja. Men vi ønsker jo uansett å flytte sørover da jeg ikke trives her overhodet. Og grunnene for å gjøre det blir bare større og større :p

Begge våre jobber er veldig underbetalt her i nord. Om gubben får samme jobb nede i oslo området, tjener han 14000 brutto mer i mnd enn nå. For samme jobb. Jeg tjener adskillig mer enn her. Men usikker på om stillingen er for meg. Drømmen er å starte for meg selv. Stoffbutikk med nettbutikk. Åpent 3-4 ganger i uka til å begynne med og være sin egen sjef. Alltid drømt om å starte et eller annet selv, og stoffbutikk er absolutt en drøm [emoji16]

God morgen :-) her hoster alla i familjen . Minste er væl værst med hoste, surklete , det renner og feber. Skulle ha vart på helsestasjon men det blev avlyst så me får ta en tur på mandag.
Idag skulle eg ønska noen kunde ta middagen før oss. Litt tork av golv hade nog heller ikkje skada

Sykdom der og før jul. Håper alle er frisk til jula slår inn.

Ta noe enkelt til middag? Fjordlandmat eller noe?:)

God morgen . Her har natten vart pyton. Minimalt med sømn. Du da? Har du Sovit gott

Samme natt her. Hodet tenker vilt og øya spretter opp. Søvnproblemer er dritt. Sova rundt 4 og eldste jeg sover med var så urolig å våknet hele tiden fra den tiden. Så natta var pyton her og :(

God morgen forresten.
Første vaskemaskemaskin er i gang samt tørketrommel etter det jeg vasket i går kveld.
Skal snart sette i gang en oppvaskmaskin siden mye av serviset i skapet siden mye av det er fult av colaflekker etter eksplosjonen i går

Alle andre er ute av huset og jeg skal snart til å sette i gang.
Dagens plan er:
- Rydde lekestuen oppe
- Rydde rommet til frøkna
- Støvsuge og vaske oppe
- Vaske badene
- Handle
- Hente frøkna og levere arveklær hos ei venninne
- Hente nisser

God morgen. Hvordan var natta hos dere?:)
Grusom:p fått øyebetennelse også nå . Og jeg har feber. Huttetu :hilarious: eller vel usikker på det med øye , men rød over og under og innpå. Puss i øyekroken . Hatt det mye fra fødsel av . Skal opp til legen 10.40 . Muligens tette øyekanaler

Back
Topp