Skravletråd Desember

25394957_10154918838106143_7316122640453711046_o.jpg

Ser snadder ut :D

Pakket her også. Må lime igjen kassen når evt alle siste rester som julekort et kommet oppi i morgen. Mannen og lillemor leverer det på posten i morgen når han uansett har en halv dag pappaperm. Bhg stenger kl 12 pga en begravelse

Er det en privat familiebhg siden de må stenge?
Vi sender imorgen etter bhg levering rundt åtte. Orker ikke når vi henter rundt 3/4 tiden. Ds er det garantert lange køer

Så godt å få det unna! Jeg sendte den siste pakka på mandag

Du er tidlig ute ift til meg :p jeg har vært treg. Mange har vært ferdige siden november. Men pakkingen har ikke skjedd. Formen har ikke strukket til og jula var langt unna. Men så ble det plutselig bare litt over en uke til jul og jeg ble stressa :p

Er det en privat familiebhg siden de må stenge?
Vi sender imorgen etter bhg levering rundt åtte. Orker ikke når vi henter rundt 3/4 tiden. Ds er det garantert lange køer
Nei.
Det et en privat bhg. Men en vanlig bhg. Det er bare det at det var en ansatt i barnehagen som døde sist uke, derved går alle kollegaene i begravelsen og det er i samråd med foreldrerådet besluttet at de stenger bhg for at alle skal få mulighet til det.

Nei.
Det et en privat bhg. Men en vanlig bhg. Det er bare det at det var en ansatt i barnehagen som døde sist uke, derved går alle kollegaene i begravelsen og det er i samråd med foreldrerådet besluttet at de stenger bhg for at alle skal få mulighet til det.

Åh, det forandrer jo situasjonen endel ja når en ansatt har gått vekk :( kjempeflott at foreldrerådet har besluttet at de skal stenge for å ha mulighet til å delta i begravelsen

God natt.

Barna sover. Yngste litt urolig, jeg fikk akkurat en arm rundt halsen. Mannen jobber. Trolig til langt på natt.

Jeg vil prøve å sove litt.

Åh, det forandrer jo situasjonen endel ja når en ansatt har gått vekk :( kjempeflott at foreldrerådet har besluttet at de skal stenge for å ha mulighet til å delta i begravelsen
Ja, jeg synes det et helt rett å gjøre det sånn

Så mannen henter henne litt før 12 og det er det trolig lite kø på posten da.
Så er de hjemme mens jeg jobber. Ikke legger enn at ungene får middag og er klare til kino som ble i morgen når alt kom til alt. Klokken 17. Mannen og pappa går med dem, egentlig vil mamma og pappa gjøre det, i fjor jeg og mamma for pappa hadde skadet ryggen og kunne ikke sitte. I år mannen og pappa for mamma har influensa.

Ja, jeg synes det et helt rett å gjøre det sånn

Så mannen henter henne litt før 12 og det er det trolig lite kø på posten da.
Så er de hjemme mens jeg jobber. Ikke legger enn at ungene får middag og er klare til kino som ble i morgen når alt kom til alt. Klokken 17. Mannen og pappa går med dem, egentlig vil mamma og pappa gjøre det, i fjor jeg og mamma for pappa hadde skadet ryggen og kunne ikke sitte. I år mannen og pappa for mamma har influensa.

Absolutt. Tror ingen sier noe på det.

Rundt den tiden er nok køen på posten håndterbar. Her pleier den å være verst i disse tider fra 3 tiden. Etter jobbtider.

Stemmer. Leste at moren din hadde fått influensa ja. God bedring! Er hun skikkelig dårlig? Tenker om tilleggssykdommer gjør henne ekstra dårlig ved influensa?

Du er tidlig ute ift til meg :p jeg har vært treg. Mange har vært ferdige siden november. Men pakkingen har ikke skjedd. Formen har ikke strukket til og jula var langt unna. Men så ble det plutselig bare litt over en uke til jul og jeg ble stressa :p
Jeg hadde kun tre som skulle sendes så det var en relativt enkel jobb i år! Vi feirer jul med min familie, så da slipper jeg å sende alle julegavene til dem, kun til nieser og nevø østpå.Det hjelper på effektiviteten når ikle det er fler enn det:happy:

Jeg hadde kun tre som skulle sendes så det var en relativt enkel jobb i år! Vi feirer jul med min familie, så da slipper jeg å sende alle julegavene til dem, kun til nieser og nevø østpå.Det hjelper på effektiviteten når ikle det er fler enn det:happy:

Sant. Jeg skal sende til seks hustander med totalt 20 pakker. Alt hjemmelaget :) men kommer til å bli svindyrt med porto [emoji15]

Måtte ta en graviditetstest idag. Selv om vi beskytter oss fikk vi litt panikk da jeg er tre uker for sein. Og akkurat samme symptomer som med de forrige graviditetene. Snusen og kaffen smaker dritt, kvalm og hodepine.

Unner alle som ønsker to streker å få det. Virkelig. Men har aldri vært så glad for en strek før. Årevis med prøving har gjort med trist med bare en strek, men livredd for å bli gravid da kroppen ikke klarer flere svangerskap..

Må virkelig snakke mer med mannen om å snippe seg. Prevansjon kan svikte ... [emoji848]

Den tiden går tregt ja :( jeg krysser så fingrene for deg at testen viser to streker når den tid kommer [emoji173]️
Håper å klare og vente til mandag med å teste... 10 DPO da ;)

God natt.

Barna sover. Yngste litt urolig, jeg fikk akkurat en arm rundt halsen. Mannen jobber. Trolig til langt på natt.

Jeg vil prøve å sove litt.
Håper du fikk sove litt :)

Begynte der i januar. Fikk jobben i november i fjor. Fant ut da jeg begynte at jeg var gravid og sa ifra da jeg var 3 mnd på vei. Gikk jo fort ut i sykemelding siden kroppen ble så dårlig :/ og de tok det jo virkelig ikke godt. Er blitt snakka negativt om bak ryggen av enkelte der. Noen er koselige og de trives jeg med. Men prioriteringene mine i livet er kanskje ikke det samme nå som da. Jeg har ikke lyst å tvinges til overtid fordi «det er forventet av meg», stadig økende salgskrav og alt skal måles i sanntid hele tiden med salg :/ det er ikke egentlig det stillingen var «solgt inn» for hos meg. Og når man får høre hvor lite betalt vi får ift andre landsdeler, enda vi er best i nord og i toppen i hele landet, gir det bismak.

Høres ikke bra ut[emoji20] ser du deg om etter noe annet da?

Back
Topp