Samme som herMamma bor ca 15 min ifra meg , så rimelig nærme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som herMamma bor ca 15 min ifra meg , så rimelig nærme![]()
Du er flink!Sjokoladekaken er ute av ovnen og nå lager jeg risboller![]()
Koselig! Var det du som var bekymret for oppmøte i en annen tråd? Isåfall håper jeg det kommer mange!Barn, frøkna fyller 6 på lørdag![]()
Eller som mannen sa, man sier jo at cola kan brukes til å rengjøre med, da blir det vel ekstra rent.
Og så begynner han å hjelpe til med å tørke opp
Så koselig daSamme som her![]()
Føler meg i grunn heldig at hun bor så nærme, har god kontakt med henne og glad for at jeg bare kan ta en kjapp biltur for å treffe henne 
Du er i full driv skjønner jeg.Sjokoladekaken er ute av ovnen og nå lager jeg risboller![]()
Å så godt å ha henne så nært! Min bor 50 mil unnaMamma bor ca 15 min ifra meg , så rimelig nærme![]()
Rart med det der, dagene bare forsvinner i hverdagssyslerBlir ofte sånn. Skulle møtt en kollega lenge som og er i perm. Enda ikke skjedd![]()
Åhh, 50 mil er lenge å bo fra sin morÅ så godt å ha henne så nært! Min bor 50 mil unna![]()

Å så godt å ha henne så nært! Min bor 50 mil unna![]()
Flinke musemor![]()
Du er flink!![]()
Med bursdag og jul som kommer så har jeg ikke så mye valg [emoji14]Du er i full driv skjønner jeg.
Med bursdag og jul som kommer så har jeg ikke så mye valg [emoji14]
Koselig også da
Huff høres slitsomt ut:/ leitDet er en som klager og syter og bare møter meg med negativ holdning... ser ikke det positive, bare det negative![]()
Håpe det er ferdig ja. Feber nå stakkar.Lykke til. Håper hun ikke kaster opp mer
Håpe det er ferdig ja. Feber nå stakkar.
Ja, mye tårer om dagenHuff høres slitsomt ut:/ leit
Samme løp som jeg hadde før to uker sidenMed bursdag og jul som kommer så har jeg ikke så mye valg [emoji14]
Koselig også da
Min ogsåÅ så godt å ha henne så nært! Min bor 50 mil unna![]()