Skravletråd Desember

God kveld [emoji4] etter en ganske så lang stund vekk fra skravletråden titter jeg innom. savner å skravle med dere fine damene her inne [emoji173]

God morgen
Rakk bare en kjapp tur innom på morningen i går.
Jobbet til 17, fikk besøk kl 18 og de dro 22.30 , da stupte jeg i seng

De kom heldigvis idag. I grevens tid. Ble lykkelig da jeg så de tikka inn :p så hun holdt det hu lovet, bare sen. Når smertestillende kicka inn klarte jeg å være meg selv og nyte å leke med begge ungene uten at smertene tar helt overhånd over meg :) og det gjør veldig godt for psyken min å kunne føle meg virkelig tilstede for ungene. Og merker de elsker at jeg leker meg begge og er der :D
Så godt det gikk i boks! :happy:Det er jo viktig både for deg og ungene at du klarer å delta i lek og morro med dem. Ikie alltid like gøy for oss voksne med barneleker, men de blir jo så glade når man er med!

I går -2 , snø på bakken, sol og julestemning :santa
Idag , 3+, mye regn og vind og ingen julestemning:shifty:
Glatt var det og på veien... :arghh:

2 timer igjen til langhelg [emoji4]

Så godt det gikk i boks! :happy:Det er jo viktig både for deg og ungene at du klarer å delta i lek og morro med dem. Ikie alltid like gøy for oss voksne med barneleker, men de blir jo så glade når man er med!

Ja kan føle meg litt levende igjen! Etter x antall timer med barneleker blir man jo som de fleste voksne lei. Men jeg synes det var så koselig. For som regel er jeg så dårlig at fem minutter på gulvet ødelegger meg for resten av dagen og natta

Ja kan føle meg litt levende igjen! Etter x antall timer med barneleker blir man jo som de fleste voksne lei. Men jeg synes det var så koselig. For som regel er jeg så dårlig at fem minutter på gulvet ødelegger meg for resten av dagen og natta
Da tenker jeg det var ekstra godt å kunne fungere litg mer normalt igjen!

Da tenker jeg det var ekstra godt å kunne fungere litg mer normalt igjen!

Ja. Selv om det ikke var mange timer og når åtte timer var gått måtte jeg ta ny dose for å klare å sove uten at smertene holder meg våken. Men var godt å være med ungene :)

Straks røngten. Så blodprøver og fysio. Håper vi rekker en cafetur før bhg henting. Koselig når vi alle drar ut å finner på ting selv pm det er bare jeg som har avtaler

Straks røngten. Så blodprøver og fysio. Håper vi rekker en cafetur før bhg henting. Koselig når vi alle drar ut å finner på ting selv pm det er bare jeg som har avtaler
Lykke til på rtg og hos fysio, krysser fingrene fpr at du rekker café også:happy: straks felles julelunsj med jobben mim på oss.

Lykke til på rtg og hos fysio, krysser fingrene fpr at du rekker café også:happy: straks felles julelunsj med jobben mim på oss.

Takk takk :) regner med vi rekker en kopp kaffe om ikke fysio tar mer enn den halvtimen det pleier :) kos deg med julelunsj:)

Noen ganger lurer jeg på om jeg skal være glad eller frustrert ovenfor svigerfar.
Han ser barna 2-5 ganger i året (på restaurant) en 2-3 timer hver gang.
Er veldig med når han ser dem og gir de mye oppmerksomhet, men det er liksom det.
Vi har sluttet å dra til dem på besøk siden de siste gangene vi har vært der har de hatt litt for lett for å avlyse avtaler med oss for andre ting og vi blir liksom bare sittende å vente på at de har tid den uken vi er der.
Hvert år like før jul gir han oss store summer penger som skal gå til jule- og bursdagsgave det kommende året som vi kjøper for dem.

Er så frustrerende, på den ene siden er han veldig bestefar når han er der, og ungene virkelig elsker han, og de spør stadig om når de kan møte han igjen. På den andre siden følet vi at vi ikke kan besøke dem siden da vil de bare bli lei seg for at han avlyser samtidig som han nesten "kjøper seg ut"

Back
Topp