Forhåpentligvis! Jeg har ikke sjekka tv programmet i dag, så jeg aner ikke om Norge spiller i dag.
Er visst norge russland imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forhåpentligvis! Jeg har ikke sjekka tv programmet i dag, så jeg aner ikke om Norge spiller i dag.
Nei, egentlig ikke. Men det er vel slik det skalvære 2 mnd før termin[emoji28]God morgen
Sovet godt?
Trøtt[emoji28] Enn du?Morgen. Hvordan har du det idag da?![]()
Masse god bedring til den syke[emoji173]Hjemme med sykt barn. Ta det litt som det kommer . Akkurat nå leker vi butikk med dagens kalendergave
Så koselig med julebukk[emoji1]Kun julebukk med unger [emoji3]
Du da?
Jo takk.har kost oss vi.Masse god bedring til den syke[emoji173]
Ooh, det er slltid spennende! Han russiske treneren er ikke godEr visst norge russland imorgen

Vært i byen en tur
Og etterpå har jeg pyntet ennå mer
Istad kom snøen til sørlandet (enn så lenge) så vi var ute å gikk en tur med ungene i nabolaget for å kikke litt på alle husene med lys i hager og vinduer![]()
Åååh det er så koselig når det nærmer seg jul å det pyntes
Var på en utrolig koselig julekonsert i kirken i kveld, men var en liten gutt som ble fryktelig trøtt på slutten
![]()
Nå snør det faktisk godt her![]()
Så godt da[emoji4]Jo takk.har kost oss vi.
Lillejenta vil ikke sove i dag! Men blid og glad da![]()
Trøtt[emoji28] Enn du?
Ooh, det er slltid spennende! Han russiske treneren er ikke god![]()
Samme her. De kampene er sllrid spennende, masse banning og straffekast. Lurer på om han treneren har høyt blodtrykk?Nei husker enda kampen fra ifjorog kvinnfolka aggressive på banen
![]()
Sovestreik hele dagen? Det hadde vi i går og hun tok ikke kvelden før kl 21.Lillejenta vil ikke sove i dag! Men blid og glad da![]()
Huff så slitsomt! Da må du ringe og purre på reseptene! Du kan ikke gå jul og stengte kontorer i møte med så lite søvn..Halvannen time ekstremt dårlig søvn fra to til halv fire inatt. Hva skjerblir tullerusk av søvnproblemene og smertene i kroppen. Søvnen før psykologtimene dagen etter pleier aldri være særlig god for blir liggende å tenke. Men inatt var det ekstremt. Legen lovde å fornye reseptene mine igår før hen går på juleferie men det skjedde jo ikke
![]()