Skravletråd Desember

Hva slags julesnop pleier dere å lage?
Brente mandler er standard gave til mine tanter/onkler.
Sjokoladrtrøfler er et must i hus, og noen uten sukket til mamma. (pappa får enten vanlige eller brente mandler)
Mannen har pleid å lage toika men det utgår muligens. Både han og jeg har kjøpt former til å lage sjololadefigurer/konfekt evt fylte.
Og jeg har lyst å lage mintkuler.
Og noen år koker jeg karameller....

Ja. Snope-lista et muligens lenger enn kakelista...

Den o store lista i planleggingstråden for jul er oppdatert. Og trolig lenger enn den var sist..

Men jeg jobber med saken. Virkelig. Jeg gjør det altså.

Han: Jeg har en idé!
Jeg: Ja det var lurt!

Min mann gjør meg sprø, men jeg elsker at vi kjenner hverandre så godt at vi vet hva den andre snakker om basert på så korte setninger <3

Min mann gjør meg sprø, men jeg elsker at vi kjenner hverandre så godt at vi vet hva den andre snakker om basert på så korte setninger <3
Hva var den lure ideen da?

Holder på å lage ribbe. Begynner å bli sprø nå [emoji7] Gleder meg ja !

Muligens neste helg her også. Eller litt uti uka etter. Vi får se.

Ja. Orker ikke vente lenge og stresse med de rett før jul. Blir så lett stressa så tar det litt etter litt i år. Heller tidlig ute enn sein

Brente mandler er standard gave til mine tanter/onkler.
Sjokoladrtrøfler er et must i hus, og noen uten sukket til mamma. (pappa får enten vanlige eller brente mandler)
Mannen har pleid å lage toika men det utgår muligens. Både han og jeg har kjøpt former til å lage sjololadefigurer/konfekt evt fylte.
Og jeg har lyst å lage mintkuler.
Og noen år koker jeg karameller....

Ja. Snope-lista et muligens lenger enn kakelista...

Det var ikke rent lite dere lager :p

Kjenner til den! Når man bare er så på bølgelengde :p

Back
Topp