Da er det mer greit å ikke sove![]()
Spørs det ja ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det mer greit å ikke sove![]()
Sovestreik hele dagen? Det hadde vi i går og hun tok ikke kvelden før kl 21.
Det går jo helt fint når det er bare en dag, men min blir lite trivelig å ha med å gjøre når det blir ettermiddag/kvelden om ikke hun soverJapp. Det ble en dupp til slutt, men hun har sovet mindre enn normalt. Men det er jo ingen krise om det bare er innimellom. Men hun begynner å bli sutrete nå da.
Da har nok jeg sovet riktig godt i natt[emoji28] Huff så slitsomt med så alt for lite søvn.Særdeles trøtt etter 90 minutter søvn inatt![]()
JaaHerlig rett før juuuul![emoji1]

Samme her. De kampene er sllrid spennende, masse banning og straffekast. Lurer på om han treneren har høyt blodtrykk?![]()
Huff så slitsomt! Da må du ringe og purre på reseptene! Du kan ikke gå jul og stengte kontorer i møte med så lite søvn..
I dag har jeg skrevet gjøreliste for dagene fram mot jul. Så spørs det om den blir fulgt. Mannen tok soverommet i dag, så der trengs det bare vedlikeholdsrengjøring før jul. Jeg skal ta meg av kjøkkenet i morgen. Gleder meg ikke!
Da har nok jeg sovet riktig godt i natt[emoji28] Huff så slitsomt med så alt for lite søvn.
Nesten, men likevel en del igjen her. Men går seg vel til. Enda litt tid igjen så det skal gå det
Sliter med ettervirkninger i kroppen enda (ikke pga alkohol da) men det var koselig
dog gruer jeg meg til å komme tilbake om det ikke går i boks at vi flytter. Ting er blitt svintøft der tydeligvis. Skyhøye salgskrav og stress. Vi er visstnok dårlig betalt også ift andre landsdeler så føles litt urett å skal slite seg ut på jobb for mye mye mindre lønn enn jeg ville hatt i feks sør
Deilig, fått klippet håret idag så da er juleklippen i boks![]()
Varm ! Bytta om romma til unga jeg. Og tok søppel og slikt. Nå er de begge fine. Spørs å se hvordan de reagerer da [emoji23]
Ja, var detAlltid deilig å freshe seg opp[emoji1]

Haha lol. Fikk mld om henting av pakke . Hentested Lørenskog jaaaada haha
Så kjipt å høre at du ikke trives[emoji20] for du begynte der etter permisjonen med L?