Skravletråd Desember

Sovestreik hele dagen? Det hadde vi i går og hun tok ikke kvelden før kl 21.

Japp. Det ble en dupp til slutt, men hun har sovet mindre enn normalt. Men det er jo ingen krise om det bare er innimellom. Men hun begynner å bli sutrete nå da.

I dag har jeg skrevet gjøreliste for dagene fram mot jul. Så spørs det om den blir fulgt. Mannen tok soverommet i dag, så der trengs det bare vedlikeholdsrengjøring før jul. Jeg skal ta meg av kjøkkenet i morgen. Gleder meg ikke!

Japp. Det ble en dupp til slutt, men hun har sovet mindre enn normalt. Men det er jo ingen krise om det bare er innimellom. Men hun begynner å bli sutrete nå da.
Det går jo helt fint når det er bare en dag, men min blir lite trivelig å ha med å gjøre når det blir ettermiddag/kvelden om ikke hun sover:p

Huff så slitsomt! Da må du ringe og purre på reseptene! Du kan ikke gå jul og stengte kontorer i møte med så lite søvn..

De kom heldigvis idag. I grevens tid. Ble lykkelig da jeg så de tikka inn :p så hun holdt det hu lovet, bare sen. Når smertestillende kicka inn klarte jeg å være meg selv og nyte å leke med begge ungene uten at smertene tar helt overhånd over meg :) og det gjør veldig godt for psyken min å kunne føle meg virkelig tilstede for ungene. Og merker de elsker at jeg leker meg begge og er der :D

I dag har jeg skrevet gjøreliste for dagene fram mot jul. Så spørs det om den blir fulgt. Mannen tok soverommet i dag, så der trengs det bare vedlikeholdsrengjøring før jul. Jeg skal ta meg av kjøkkenet i morgen. Gleder meg ikke!

Mye som skal gjøres før jul der og ja :p

Sliter med ettervirkninger i kroppen enda (ikke pga alkohol da:p) men det var koselig :) dog gruer jeg meg til å komme tilbake om det ikke går i boks at vi flytter. Ting er blitt svintøft der tydeligvis. Skyhøye salgskrav og stress. Vi er visstnok dårlig betalt også ift andre landsdeler så føles litt urett å skal slite seg ut på jobb for mye mye mindre lønn enn jeg ville hatt i feks sør

Så kjipt å høre at du ikke trives[emoji20] for du begynte der etter permisjonen med L?

Så kjipt å høre at du ikke trives[emoji20] for du begynte der etter permisjonen med L?

Begynte der i januar. Fikk jobben i november i fjor. Fant ut da jeg begynte at jeg var gravid og sa ifra da jeg var 3 mnd på vei. Gikk jo fort ut i sykemelding siden kroppen ble så dårlig :/ og de tok det jo virkelig ikke godt. Er blitt snakka negativt om bak ryggen av enkelte der. Noen er koselige og de trives jeg med. Men prioriteringene mine i livet er kanskje ikke det samme nå som da. Jeg har ikke lyst å tvinges til overtid fordi «det er forventet av meg», stadig økende salgskrav og alt skal måles i sanntid hele tiden med salg :/ det er ikke egentlig det stillingen var «solgt inn» for hos meg. Og når man får høre hvor lite betalt vi får ift andre landsdeler, enda vi er best i nord og i toppen i hele landet, gir det bismak.

Back
Topp