6t med bil om ikke 7 heheAner ikke hvor langt det er unna, bor jo selv mange timer unna begge delene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6t med bil om ikke 7 heheAner ikke hvor langt det er unna, bor jo selv mange timer unna begge delene.
Haha ja. Døra til eldste er ødelagt og hu trenger mer privatliv. Men det ble ett halvert soverom på hu da [emoji23]
6t med bil om ikke 7 hehe
Var på chat med posten og ser ut til å være sendt derfra nåOida ^^
Varm ! Bytta om romma til unga jeg. Og tok søppel og slikt. Nå er de begge fine. Spørs å se hvordan de reagerer da [emoji23]
Da har jeg lagt bort nok en ladning med klær fra Lillejenta. Hun vokser så kjapt!litt trist å se alle klærne etter lillemor vi ikke rakk å bruke. De ble feil for årstiden, på tross av at Lillejenta har bursdag en knapp måned etter sin storesøster. Usikker på hva hun skal ha på seg til jul. Den kjolen lillemor brukte til sin første jul er nok for liten![]()
God kveldGod morgen alle sammenhåper dere får en super dag! Straks jobb på meg. Men først innom Coop obs for ett par liter med cola zero
![]()
Vært på jobbGod formiddagnå er jeg godt nede i kaffekopp nr 3, frøkna sover, jeg strikker og kl 14 skal vi på 5 mnd kontroll på helsestasjonen. Hva gjør dere i dag?
He he god turHaha lol. Fikk mld om henting av pakke . Hentested Lørenskog jaaaada haha
Da er vi toGud så trøtt jeg er men masse å fikse før leggetid
Ja sant Hehe . Ser ut som den er på vei til oss nåHe he god tur
Hva må fikses ?Gud så trøtt jeg er men masse å fikse før leggetid