Skravletråd Desember

Haha ja. Døra til eldste er ødelagt og hu trenger mer privatliv. Men det ble ett halvert soverom på hu da [emoji23]

Men det ble bra og de begge virker til å være veldig fornøyde. Sikkert mest fordi jeg har rydda begge roterommene [emoji23]

Da har jeg lagt bort nok en ladning med klær fra Lillejenta. Hun vokser så kjapt!litt trist å se alle klærne etter lillemor vi ikke rakk å bruke. De ble feil for årstiden, på tross av at Lillejenta har bursdag en knapp måned etter sin storesøster. Usikker på hva hun skal ha på seg til jul. Den kjolen lillemor brukte til sin første jul er nok for liten :(

Kjenner til den. Hadde masse i 50 og 56 til minste. For eldste slet ut siden da hun brukte det så lenge siden hun var lita og tynn. Men eldste var 4 kg født og raskt stor så brukte aldri 50 og 56 veldig lite. Masse flotte og gode klær som bare ble pakka ned :p julekjolen til yngste skal jeg sy for hun passer ikke eldste sin fra samme til selv pm hun er en mnd yngre til jul

Henta fire av fem pakker idag :) så jenta fikk seg ny dukke (som jeg stjeler for å prøve dukkeklærne jeg syr på kveldstid:p) og litt julegaver hentet ;)

Back
Topp