God turJa, vært på jobb[emoji2]
Nå er det helg og Gøteborg![emoji1][emoji122]
Det er ei venninne og fam i helgen ogsp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God turJa, vært på jobb[emoji2]
Nå er det helg og Gøteborg![emoji1][emoji122]
Legger yngsteSitter og lager liste over hva jeg skal lage av pålegg og kaker til jul.
Hva holder dere på med akkurat nå?
Ryddet littSitter og lager liste over hva jeg skal lage av pålegg og kaker til jul.
Ser på håndball[emoji4]Sitter og lager liste over hva jeg skal lage av pålegg og kaker til jul.
Slik var mi og en lang periode. Slitsomt da dem ikke sover skikkelig. Så himla typisk da at han skulle jobbe overtid. Krysser fingrene for at snuppa sover godt i natt[emoji4]Ja, og hun har så mange av den. Har hatt to dupper til, men hun våkner etter 15-20 min. Ikke snakk om at jeg rekker noe som helst, og jeg skulle gjerne sovet litt selv i dag. Pappaen måtte jobbe overtid og kommer ikke hjem før kl 20 i dag. Helt typiskhåper håper håper hun sover i natt
![]()
Hun er lagt for en time siden, kjempa i 45 min før hun slokna.. men nå krysser jeg fingrene!Slik var mi og en lang periode. Slitsomt da dem ikke sover skikkelig. Så himla typisk da at han skulle jobbe overtid. Krysser fingrene for at snuppa sover godt i natt[emoji4]
Jeg skjønner ikke hva som går av meg om dagen.
Er totalt utslitt
Vært å tømt sparegrisene til ungene i banken. Godt når det ble gjort. De var jammen sprekkeferdige nå
Ja, dere har vel mer vind enn oss, bare... pleier å være forskjellen når vi reiser til familien i Larvik![]()
Nå skal jeg lage steinbit til middag. Gleder meg. Har verdens beste tomatsaus som jeg tinte fra fryseren. Oppskrift fra River Cottage.
Men først skal jeg se ferdig dagens Skomakergata-episode med fireåringen. Han koser seg masse med det. Godt å senke tempoet litt.
Jeg tror Tamara har flyttet dem over på høytid. Jeg skal lage til en link-liste en gang jeg har tid til å sette meg ned med en pc.
Greit å hjelpe til når jeg kan..bhg til lillemor er jo rett nedi veien for der min bror bor så jeg er jo i området uansett.
Her i Larvik blåser det alltid ja[emoji6]
Håper fisken smakte![emoji1] her ble det faktisk frossenpizza idag siden mannen var bortreist[emoji85] *skammeseg*
Sendes Skomakergata på TV?![emoji33]
Vi hjelper gjerne hverandre når vi kan. Det er dels grunnen til at vi valgte å bosette oss såpass nært min bror. Når den nye skolen kommer (det er sagt 2020) kommer ungene til å gå på samme skole.Tipper de setter stor pris på at du hjelper til også[emoji173]️
Sovna når jeg la yngste. Som vanlig.Ok, gjør det om du får tid[emoji2]
Blir vel 5 typer kaker og konfekt og 2 typer pålegg.Ser på håndball[emoji4]
Skal du lage mye?
Mye å gjøre og lite søvnMangler du noe?[emoji849] vitaminer, søvn?
Krysser fingrene med deg[emoji4]Hun er lagt for en time siden, kjempa i 45 min før hun slokna.. men nå krysser jeg fingrene!