Skravletråd Desember

`God morgen :) I dag skal snøen regne bort igjen i Oslo så i dag skal det innekoses så godt som mulig. Kanskje jeg orker å sy overmadrassen til babysenga... må bare rydde litt først... og hvile litt før det :P Er så kjedelig å være høygravid og lite mobil..

Hva brukte dere dagene på når dere hadde permisjon før barnet kom?

Kjedelig vær her i Vestfold også[emoji13]

Husker ikke helt hva jeg brukte dagene på med de to første, sikkert hvile og pc[emoji12]
Sistemann rakk jeg ikke å kjede meg...han kom 5 timer etter jeg gikk av nattevakt[emoji23]

Vært å tømt sparegrisene til ungene i banken. Godt når det ble gjort. De var jammen sprekkeferdige nå

Funka dårlig å flytte Julestemningskalenderen til generell.

Enten er den ikke gøy lenger. Eller så er ikke folk interessert der

For det var mere svar på høytid selv om svært få var innom.

Da hopper du over generelt[emoji38]
Fant ikke gårsdagens tror jeg?

Ja, alle levert fint dit de skulle godt før fristen. Det hjalp unektelig at to av dem aldri var hjemme hos oss. Jeg bare plukket dem opp ferdig påkledd og leverte på skolen.

Ja det hjalp nok endel[emoji4] flink du er!

Kjedelig vær her i Vestfold også[emoji13]

Husker ikke helt hva jeg brukte dagene på med de to første, sikkert hvile og pc[emoji12]
Sistemann rakk jeg ikke å kjede meg...han kom 5 timer etter jeg gikk av nattevakt[emoji23]

Ja, dere har vel mer vind enn oss, bare... pleier å være forskjellen når vi reiser til familien i Larvik :)

Nå skal jeg lage steinbit til middag. Gleder meg. Har verdens beste tomatsaus som jeg tinte fra fryseren. Oppskrift fra River Cottage.

Men først skal jeg se ferdig dagens Skomakergata-episode med fireåringen. Han koser seg masse med det. Godt å senke tempoet litt.

Da hopper du over generelt[emoji38]
Fant ikke gårsdagens tror jeg?
Jeg tror Tamara har flyttet dem over på høytid. Jeg skal lage til en link-liste en gang jeg har tid til å sette meg ned med en pc.

Ja det hjalp nok endel[emoji4] flink du er!
Greit å hjelpe til når jeg kan..bhg til lillemor er jo rett nedi veien for der min bror bor så jeg er jo i området uansett.

Så typisk. Slike netter og dager er slitsomme[emoji20] Kommer pappaen snart hjem så du får slappe av eller?
Ja, og hun har så mange av den. Har hatt to dupper til, men hun våkner etter 15-20 min. Ikke snakk om at jeg rekker noe som helst, og jeg skulle gjerne sovet litt selv i dag. Pappaen måtte jobbe overtid og kommer ikke hjem før kl 20 i dag. Helt typisk:arghh: håper håper håper hun sover i natt:sorry:

Back
Topp