Skravletråd Desember

Bare slappe av hjemme , rydde litt og se litt på TV , nyte permisjonen før mageboeren kommer :D Nettopp kjørt ungene i barnehagen , og fått handlet litt så nå trenger jeg ikke å ut i dette regnværet før de skal hentes igjen :happy: Hva med deg?

Jeg har sendt frøkna til farmor på pepperkakebaking så slapp levere og hente i bhg i dag[emoji4] så har jeg vært på sykehuset og tatt blodprøver, en tur hos jordmor og handlet inn til middag. Nå skal jeg se på film eller serie og bare slappe av[emoji4]

Er du flink å slappe av når du har mulighet eller går det i ett om dagene?
Problemet er vel at jeg ikke har mulighet.
Har ikke hatt tid til å komme meg etter forrige uke som var ganske slitsom.
Gleder meg ikke helt til heldagsmøte i morgen....

Jeg har sendt frøkna til farmor på pepperkakebaking så slapp levere og hente i bhg i dag[emoji4] så har jeg vært på sykehuset og tatt blodprøver, en tur hos jordmor og handlet inn til middag. Nå skal jeg se på film eller serie og bare slappe av[emoji4]
Høres ut som du også har en fin dag:happy:

Håper kaffen funka[emoji4]
Rakk ikke drikke den, hun våkna før trakteren var ferdig:banghead::arghh: skikkelig sovenekt, hun turna til kl 03 i natt (i allefall, da sovna jeg og aner ikke når hun sovna), våkna kl 7 og har sovet 40 min fordelt på to dupper siden da..

Ja, alle levert fint dit de skulle godt før fristen. Det hjalp unektelig at to av dem aldri var hjemme hos oss. Jeg bare plukket dem opp ferdig påkledd og leverte på skolen.
Uansett godt jobba å levere 5 barn presis!

Rakk ikke drikke den, hun våkna før trakteren var ferdig:banghead::arghh: skikkelig sovenekt, hun turna til kl 03 i natt (i allefall, da sovna jeg og aner ikke når hun sovna), våkna kl 7 og har sovet 40 min fordelt på to dupper siden da..
Så typisk. Slike netter og dager er slitsomme[emoji20] Kommer pappaen snart hjem så du får slappe av eller?

Back
Topp