Jeg skjønner ikke hva som går av meg om dagen.
Er totalt utslitt
Er du flink å slappe av når du har mulighet eller går det i ett om dagene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er totalt utslitt
Bare slappe av hjemme , rydde litt og se litt på TV , nyte permisjonen før mageboeren kommerNettopp kjørt ungene i barnehagen , og fått handlet litt så nå trenger jeg ikke å ut i dette regnværet før de skal hentes igjen
Hva med deg?
Problemet er vel at jeg ikke har mulighet.Er du flink å slappe av når du har mulighet eller går det i ett om dagene?
Håper kaffen funka[emoji4]God formiddag damer! Her er frøkna lagt for første duppen og jeg skal helle i meg masse kaffe. Det trengs i dag!
Kan du ha no vitaminmangel?Jeg skjønner ikke hva som går av meg om dagen.
Er totalt utslitt
Tror ikke detKan du ha no vitaminmangel?
Jeg hadde mangel på b12 en gang og aldri vært så utslitt noen gang. Mye verre enn jeg har vært når jeg har vært gravid.Tror ikke det
Problemet er vel at jeg ikke har mulighet.
Har ikke hatt tid til å komme meg etter forrige uke som var ganske slitsom.
Gleder meg ikke helt til heldagsmøte i morgen....
Vurderer seriøst å skippe trening i kveld og heller slappe avSkjønner den. Tid er ofte mangelvare :/
Høres ut som du også har en fin dagJeg har sendt frøkna til farmor på pepperkakebaking så slapp levere og hente i bhg i dag[emoji4] så har jeg vært på sykehuset og tatt blodprøver, en tur hos jordmor og handlet inn til middag. Nå skal jeg se på film eller serie og bare slappe av[emoji4]

Dårlig natt hos dere også? Frøkna har skikkelig sovenekt her i dag, og det funker så dårlig når man er knappe 5 mndMasse kaffe her og idag!

Rakk ikke drikke den, hun våkna før trakteren var ferdigHåper kaffen funka[emoji4]

skikkelig sovenekt, hun turna til kl 03 i natt (i allefall, da sovna jeg og aner ikke når hun sovna), våkna kl 7 og har sovet 40 min fordelt på to dupper siden da..Uansett godt jobba å levere 5 barn presis!Ja, alle levert fint dit de skulle godt før fristen. Det hjalp unektelig at to av dem aldri var hjemme hos oss. Jeg bare plukket dem opp ferdig påkledd og leverte på skolen.
Så koselig. Hva spilte dere?Hatt spillkveld med gutta
Så heldig! Samboer vant ganske på noe sånt i sommer, men meg derimot. Hvis jeg vinner er det maks 25 [emoji23][emoji23]
Er totalt utslitt
Det har jeg[emoji4]Høres ut som du også har en fin dag![]()
Så typisk. Slike netter og dager er slitsomme[emoji20] Kommer pappaen snart hjem så du får slappe av eller?Rakk ikke drikke den, hun våkna før trakteren var ferdigskikkelig sovenekt, hun turna til kl 03 i natt (i allefall, da sovna jeg og aner ikke når hun sovna), våkna kl 7 og har sovet 40 min fordelt på to dupper siden da..
Haha ja. Tviler på han lar meg gjøre det frivillig. Og jeg er svakere enn han gitt [emoji23]Problemet er å få halsbåndet montert på mannen![]()