Skravletråd Desember

Sitter Hos legen og venter. Har dårlig samvete pga juletrefest børjar om 7 mint. Vilket eg ikke rekker. Heldigvis er pappan dær. Men likavæl så kommer mina 2 bli besvikne
Ikke din feil det.

Eldste sin første "opptreden" i bhg i sin tid var jeg ikke på. Kunne ikke. Jobbet. Mannen var der. Jeg husker det. Han gjør ikke.

Har strikka min andel sitteunderlag, oppvaskkluter med enkle mønster og sokker, så jeg skulle gjerne prøvd meg på noe litt mer avansert. Er bare ikke helt riktig tidspunkt når som jeg hsr så mye annet som må gjøres. Strikka ei ullbukse til frøkna i vinter, med masse hjelp, så jeg kunne tenkt meg å prøve meg på en genser etterhvert.

Ah. Da er du jo ikke fersk i gamet ;) men skjønner hva du mener. Men kan du ullbukse og får det til, får du til genser! Jeg strikker heller en genser enn bukse. Hater å strikke bukse :p

Sitter Hos legen og venter. Har dårlig samvete pga juletrefest børjar om 7 mint. Vilket eg ikke rekker. Heldigvis er pappan dær. Men likavæl så kommer mina 2 bli besvikne

Pappaen er der. Det går helt fint :) du kan være med neste gang :)

I dag skal hu på 11 år lage middag. I dag blir det hjemmelaga tomatsuppe da [emoji3]

Ikke din feil det.

Eldste sin første "opptreden" i bhg i sin tid var jeg ikke på. Kunne ikke. Jobbet. Mannen var der. Jeg husker det. Han gjør ikke.
Eg rakk og vara med en stund. De blev kjempeglad nær de såg meg

Når man pleier å avslutte senest 1540 for å hente (uten handling på vei hjem) innen bhg og sfo stenger 1630

Og brått oppdager at klokka er 1551

Da logger man av i full fart, løper ut av kontoret og er takknemlig for at køa går i grei fart, plukker med seg lillemor i bhg i full fart med litt lite tid i garderoben, parkerer utenfor skolen med "ja, jeg rekker det" og er ute fra sfo 1628, to minutter før de stenger, fornnyd med seg selv. Lysene er av innen vi kommer oss ut fra parkeringen, men vi rakk det. Men i morgen satser jeg nå likevel på å avslutte innen 1540 sånn siden det ikke alltid er køen går like fort og det er greit å ha et par minutter mer i bhg...

Skulle på kafe med baby og mannen etter fysio nå.. kommer til kafeen og baby har våkna og skal nok ha mat snart. Gjett hvem som har glemt stelleveska med alt. Joda, gubben som tror han aldri glemmer. Skylder på meg såklart (selv om han sa han tok den). Ingen kafe og surt humør nå for jeg hadde gleda meg til det. Mota meg opp til å klare å være offentlig [emoji849]

Så dumt :(

Back
Topp