Skravletråd Desember

Så gøy! Hvilken?:)

På stoff :D
61aa67f60bcc4139abf28d7d78c978f4.png
passer perfekt til sygale meg [emoji28]

Ja det er en stund siden men de er gjort.

Om det er mer enn tre mnd ville jeg bedt om å få de sjekka på nytt. Jeg gikk sist fra gode verdier på jern og folat til skikkelig lave på bare en mnds tid

Skulle på kafe med baby og mannen etter fysio nå.. kommer til kafeen og baby har våkna og skal nok ha mat snart. Gjett hvem som har glemt stelleveska med alt. Joda, gubben som tror han aldri glemmer. Skylder på meg såklart (selv om han sa han tok den). Ingen kafe og surt humør nå for jeg hadde gleda meg til det. Mota meg opp til å klare å være offentlig [emoji849]

Ja det var godt! Jeg er fremdeles veldig trøtt, men jeg er inne i en dårlig periode så det er ikke så rart. Skal snart ut å handle, blir godt med litt frisk luft.

Hehe! Jeg får den effekten av å sove på dagtid jeg ^^
Frisk luft gjør slltid susen:happy: her venter bi på at sambo skal komme hjem, da blir det handlegur på meg også, uten baby. Det er så mye mer effektivt når man kan gjøre ærender i fred og ro!

Jeg strikker litt, men sliter med å forstå oppskrifter så det blir mye knoting. Med baby på 5 mnd er det ikke så nye ro og konsentrasjon å hente heller:hilarious:

Ser den. Brukte mye drops oppskrifter men fant ut de er rett og slett for vanskelige og forstå.

Men cluet er enkle ting med korte oppskrifter og ting som går kjapt i starten. Grytekluter med bare rettstrikk, sitteunderlag som kan toves går mye fortere enn å knote med vanskelige oppskrifter med sokker, gensre og votter

Der starta smertene for fullt i ryggen etter fysio. En halvtime etter kjenner jeg at det var altfor mye :( fader

Ser den. Brukte mye drops oppskrifter men fant ut de er rett og slett for vanskelige og forstå.

Men cluet er enkle ting med korte oppskrifter og ting som går kjapt i starten. Grytekluter med bare rettstrikk, sitteunderlag som kan toves går mye fortere enn å knote med vanskelige oppskrifter med sokker, gensre og votter
Har strikka min andel sitteunderlag, oppvaskkluter med enkle mønster og sokker, så jeg skulle gjerne prøvd meg på noe litt mer avansert. Er bare ikke helt riktig tidspunkt når som jeg hsr så mye annet som må gjøres. Strikka ei ullbukse til frøkna i vinter, med masse hjelp, så jeg kunne tenkt meg å prøve meg på en genser etterhvert.

Sitter Hos legen og venter. Har dårlig samvete pga juletrefest børjar om 7 mint. Vilket eg ikke rekker. Heldigvis er pappan dær. Men likavæl så kommer mina 2 bli besvikne

Back
Topp