Skravletråd Desember

Aah. Da må de komme snart. Minner meg på at jeg må få pakka og sendt avgårde julegaver skart altså [emoji849]
Da tikka det nettopp inn melding om at den nest siste er kommet, da mangler jeg kun den med julegavene til tanteungene.

Nei Hon sa me ska børja med mr så ser vi vidare . Skall snakke litt med henne idag

Ah. Min lege tok alle prøver før røngten. Men håper mr gir svar. Trodde det var det du hadde nettopp fått svar på

Eldste levert i bhg for to timer siden. Dro alle fire ut og leverte så vi fikk kommet oss mer ut. Og jeg slippe å bære eldste inn i bhg. Handla og kjøpte salat til frokost. Nå er det lit sovings på alle tre før jeg skal sende pakker og til fysio idag igjen

Håper du har sovet godt i natt[emoji4]

Jeg er litt usiker. Våknet kl 10 av at mannen snakket nede på stua, og ble skikkelig paff. Lillemor skulle ha vært i barnehagen, det er jo bakedag! Kom ned dit, og der var ingen lillemor. Han satt der med lillejenta på fanget bare. Han tok henne kl 8, jeg var desperat etter 5 min alene. Så han leverte like godt lillemor i barnehagen og lot meg sove. Jeg er trøtt som en strømpe, men det blir kanskje gjerne slik når man har sovet dårlig over en periode?

Ah. Min lege tok alle prøver før røngten. Men håper mr gir svar. Trodde det var det du hadde nettopp fått svar på
Ja MR fick eg svar på. Enlig sekreter er allt fint. Så nå skall vi se Hur legen vill gå vidare.

Jeg er litt usiker. Våknet kl 10 av at mannen snakket nede på stua, og ble skikkelig paff. Lillemor skulle ha vært i barnehagen, det er jo bakedag! Kom ned dit, og der var ingen lillemor. Han satt der med lillejenta på fanget bare. Han tok henne kl 8, jeg var desperat etter 5 min alene. Så han leverte like godt lillemor i barnehagen og lot meg sove. Jeg er trøtt som en strømpe, men det blir kanskje gjerne slik når man har sovet dårlig over en periode?
Godt han ordnet opp. Og med dårlig søvn over tid blir man jo meget trøtt ja

Så deilig med litt avlastning og søvn! Jeg får nesten hangover om jeg får sove noen timer ekstra når jeg er stuptrøtt, akkurat som om kroppen ikke skjønner hva som skjer når den slipper å stå opp til vanlig tid..

Godt han ordnet opp. Og med dårlig søvn over tid blir man jo meget trøtt ja
Jeg fikk til og med en time på dataen helt alene :eek::D
Kunne høre koselyder fra Lillejenta og stolte utrop fra mannen <3 Og da jeg kom ned på stua ble Lillejenta skikkelig glad for å se meg :D
Ser ut til å bli en ganske så fin dag dette :)

Så deilig med litt avlastning og søvn! Jeg får nesten hangover om jeg får sove noen timer ekstra når jeg er stuptrøtt, akkurat som om kroppen ikke skjønner hva som skjer når den slipper å stå opp til vanlig tid..

Ja det var godt! Jeg er fremdeles veldig trøtt, men jeg er inne i en dårlig periode så det er ikke så rart. Skal snart ut å handle, blir godt med litt frisk luft.

Hehe! Jeg får den effekten av å sove på dagtid jeg ^^

Jeg lurer litt på julegave til mannen. Jeg har noe, men føler meg ikke ferdig.

Back
Topp