Kjekt hjemme men rutiner er bra. I juleferien får vi ta hjem vogna og se om hun sover på dagen da.
Verdt et forsøk[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt hjemme men rutiner er bra. I juleferien får vi ta hjem vogna og se om hun sover på dagen da.
Adventskalendere ja;
De 2 siste er jeg usikker på. I dag var det bare tilbud som jeg fant, usikker på om de har premier og. Jeg trodde jo det.
- Byggern
- Christiania glassmagasin
- Europris
- Fagmøbler
- Felleskjøpet
- Fjordkraft
- Gamer.no
- Garnkurven.no
- Joker
- Kitchn
- Kondomeriet
- Kreative ideer
- Mester Grønn
- Nidar
- Skeidar
- Spar
- Nøstebarn
- Ringo
- Babyverden
- Nille
- Pierre Robert
Måtte gjøresFlink du[emoji6]
Planer for dagen?God morgen alle sammen
Skal sove jeg. Venter bare på at Lillejenta skal bli ferdig med å spise![]()
3 t søvn.....
Ja ja sov tross alt 8 natt o går så det straffet seg vel
God morgen![emoji1]
Ønsker dere en fin dag[emoji4]
God morgen alle sammen
Tror ikke det for han har vi så mye gaver til alleredefår se
![]()
Jeg glemte det etter påminnelse jeg ^^ Men det ble da gjort til slutt![]()
Skall ta det opp med henne imon
Det samme er mine. Blir svett i luggen og de drøyer veldig lenge, for de skal pakkes inn og sendes igjen![]()
Forfjor ja. Lillemor er snart to år, tenk det!
Og jeg unner virkelig alle friske barn i jula og håper på det. For syke unger passer aldri, men ungene gleder seg sånn til jul, dumt når de går glipp av ting.
God morgen![emoji1]
Ønsker dere en fin dag[emoji4]
God morgen alle sammen
Nei Hon sa me ska børja med mr så ser vi vidare . Skall snakke litt med henne idagGjør detnoe må fu jo ha svar på. Går ikke ann å gå rundt sånn her uten å utredes for å utelukke noe videre. Prøvd fysioterapeut eller kiropraktor? Jeg går til fysioterapeuter og skal nå prøve en psykomotorisk fysio for de er mer spesialiserte på smerter og hvordan de brer seg i kroppen. Og prøve å få hodet til å samarbeide med kroppen, ikke motarbeide
Må prøve noe. Det blir jo fort sene kvelder også...Verdt et forsøk[emoji4]
Åh så fine!!Alt er ferdig nåå
pannebånda ble så søte![]()
![]()