Skravletråd Desember

Rutiner er viktig[emoji2] alltid vært det for mine også.
Kjekt hjemme men rutiner er bra. I juleferien får vi ta hjem vogna og se om hun sover på dagen da.

Med runder med standard sykdom før jul havner man vel og litt på etterskudd tidlig. Men godt å få de siste dagene før jul i ro
Hadde vært godt å få det....

Et år vasket jeg stuegulvet julaften.

Det har jeg unngått siden men styrer til langt på natt lille julaften. Inkludert det året jeg derved fortrengte at vannet faktisk gikk...

Det året innledet vi jo forøvrig juleferien med vannkopper 17.12

Last edited:
I går fant jeg igjen de bortkomne wish-pakkene. Dvs. Jeg mangler en som jeg er usikker på om jeg har fått. Men fant de usynlig skrift - pennene ungene skulle få i kalenderen...og en "mind game" mannen skulle få. Etter litt om og men klarte jeg å få den fra hverandre (men ikke søren om jeg vet hvordan den kommer sammen igjen og kom ikke med instruksjon... Ikke tok jeg bilde heller....) så da er 6 eller var det 8 av dagene fremover dekket. Jeg lager den litt sånn etterhvert og setter frem en hver morgen. Eller to da i dag siden jeg glemte det i tumultene i går.

Gir meg i alle fall litt tid til å finne på noen flere... Fyller på med sjokolade og svarte sokker noen dager men skulle hatt litt mer gøy.

Hadde vært godt å få det....

Et år vasket jeg stuegulvet julaften.

Det har jeg unngått siden men styrer til langt på natt lille julaften. Inkludert det året jeg derved fortrengte at vannet faktisk gikk...

Det året innledet vi jo forøvrig juleferien med vannkopper 17.12

I fjor ble nesten julaften kansellert. Vi hadde begges familier innom. Julekvelden ble kort da jenta vår ble så varm under middagen. Kjente fort at her er det feber. Det ble starten på to måneder med ørebetennelse som ikke ville gå vekk. Hele romjula ble tilbrakt på sofaen da hun hadde så vondt og ville bare sove i armkroken i sofa.

Tøff jul for dere ifjor ja

Alt er ferdig nåå :D
b2c45923fade560fe729d9890c96ab62.jpg
pannebånda ble så søte :D

I fjor ble nesten julaften kansellert. Vi hadde begges familier innom. Julekvelden ble kort da jenta vår ble så varm under middagen. Kjente fort at her er det feber. Det ble starten på to måneder med ørebetennelse som ikke ville gå vekk. Hele romjula ble tilbrakt på sofaen da hun hadde så vondt og ville bare sove i armkroken i sofa.

Tøff jul for dere ifjor ja

Forfjor.

I fjor hadde vi vel friske unger i jula tror jeg.

Back
Topp