Vi får håpe de dukker opp før julMangler enda to jeg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får håpe de dukker opp før julMangler enda to jeg![]()

Gjør det!Skal si til mannen at jeg får lov fra en på forumet![]()
Vondt uansett!Det er jeg klar over, og nei ingen melk så vidt jeg kan se. Bare veldig brystspreng
Helt enig! Det viktigste er kosen, jul blir det jo uansett, selv om ikke all pynten er oppe, og vi har flust av kakesorter å velge i.Fornuftig tanke det[emoji2] stress er ikke kos, så det unngår vi[emoji6]
Ja, i alle fall indirekte da hun nekter å sove hjemme på dagenHe he for lenge hjemme
HahaGjør det!
Kjekt hjemme men rutiner er bra. I juleferien får vi ta hjem vogna og se om hun sover på dagen da.Rutiner er viktig[emoji2] alltid vært det for mine også.
Hva har du kjøpt?Ja gleder meg sånn til å henge opp
Hadde vært godt å få det....Med runder med standard sykdom før jul havner man vel og litt på etterskudd tidlig. Men godt å få de siste dagene før jul i ro
AdventsstjernerHva har du kjøpt?
Nei det har eg ikke
Legge seg er kjedelig altså[emoji12][emoji13]
Vi får håpe de dukker opp før jul![]()
Jeg er sær og kresenAhajeg har noen gode gamle fra Nille
![]()
Hadde vært godt å få det....
Et år vasket jeg stuegulvet julaften.
Det har jeg unngått siden men styrer til langt på natt lille julaften. Inkludert det året jeg derved fortrengte at vannet faktisk gikk...
Det året innledet vi jo forøvrig juleferien med vannkopper 17.12
I fjor ble nesten julaften kansellert. Vi hadde begges familier innom. Julekvelden ble kort da jenta vår ble så varm under middagen. Kjente fort at her er det feber. Det ble starten på to måneder med ørebetennelse som ikke ville gå vekk. Hele romjula ble tilbrakt på sofaen da hun hadde så vondt og ville bare sove i armkroken i sofa.
Tøff jul for dere ifjor ja