Skravletråd Desember

Dels et ønske om å faktisk være ferdig til svigermor kommer. Bare lage godteri og kose oss de siste dagene.

Men dels av erfaring at jeg kommer på etterskudd så godt å ha den siste uka til å gå på. Og svigermor får nok være med å lage jul her i år også.

Med runder med standard sykdom før jul havner man vel og litt på etterskudd tidlig. Men godt å få de siste dagene før jul i ro

Ingen her heller. Eldste ble lagt for en time siden. Enda våken. Yngste sovnen halvtime og veeeldig våken nå

Håper de sovner snart[emoji4]
Mine to minste er lagt og tror de sover....eldste krøller seg rundt i sofaen her og nekter for at han er trøtt[emoji38]

Takk . Naproxen hjelper lite. Eg har vont dygnet runt typ. Våkner av smerter. Smerter sitter på høgre side i nakken og går opp på i hode typ 15 opp fra nakken. Bara den siden er vond.

Har du vært sjekka for leddgikt eller tatt revmatiske blodprøver for å utelukke slik?

Håper de sovner snart[emoji4]
Mine to minste er lagt og tror de sover....eldste krøller seg rundt i sofaen her og nekter for at han er trøtt[emoji38]

Hu her eldste har begynt å ville sove lenge hver morgen. Men får ikke lov da bhg venter. Men å legge seg... det ekke no gøy :p

9be34edd7ed8b68f1d2b8c5c9a70afcc.png
to pannebånd :)

Back
Topp