Liten sofapause.
Gangen er ikke (ferdig) ryddet til støvsuging enda, jeg tok en pause fra det med å brette klær for trommelen var ferdig og vaskemaskina, og det var en haug med klær som måtte brettes (og så er snart trommelen ferdig igjen og jeg måtte tømme trkeskapet da vaskemaskina var ferdig og den er godt igang igjen med noe som skal i trommelen... og sånn går nå dagen.
Men jeg HAR virkelig lyst å få støvsuget gangen til mannen kommer hjem, det vil synes så godt. Også har jeg lovet ungene å skifte på sengene til julesengetøy, vi skulle egentlig gjøre det i helga men det ble utsatt da det kom omgangssyke, jeg sa at vi tar det nr hun er blitt frisk, og det er i dag. Så nå skal det andre av og juletøyet på
Jeg måtte bare sette meg ned litt, jeg er sliten.
Det er ikke en rydde-huset-dag jeg har, det er en sykt-barn-dag, absolutt, men de leker altså på rommet til mellomste, dvs ca vegg i vegg med der jeg holder på, og komme ut og snakker med meg innimellom. Eller krever bleieskift. Eller mekling. Og jeg synes yngste burde sove men hun er ikke enig, så vi får se.