I gang med bolle baking til 7 års dag i dagblir sjokoladekake etterpå
![]()
Lykke til med bursdagsfeiring i hus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I gang med bolle baking til 7 års dag i dagblir sjokoladekake etterpå
![]()
Viktig!
Sånn bestilt gave fra søskena til OJ også . Så da har de alle noe til hverandre
Jeg har glemt å kjøpe lys til adventstaken[emoji33] og sukker til å bruke som snø[emoji85]
Mye bedre søvn i natt, men fremdeles ikke nok.
Kjenner på at jeg kun føler meg som en daglig leder i huset, med tilhørende mateplikt for den minste. Kommer meg ingen plass uten hjelp heller, og får jeg kommet meg ut av huset er det alltid med anstand. En søt liten baby, men like fullt. Kanskje er det flere dager med alt for lite søvn som tynger, jeg er temmelig avhengig av søvn.
Fine gaver detMhm så nå får SE baby born badekar og sko , OJ Paw patrol patruljebil og N ny gamingmus og matte fra hverandre
He ge ja blir nok noenMhm vært 2 ganger på sånn skikkelig show i Grieghallen , men dette er kun sånn juleshow på senter . Sikkert nok folk, men vi prøver oss![]()
Planer for dagen?God morgen![]()
Hvordan et formen?God formiddag![]()
Godt det ble bedre i natt da, om ikke helt nok[emoji4]Ja heldigvis, men kunne tenkt meg enda mer for jeg går litt i svime enda![]()
Å det hørtes koselig ut[emoji1] synd vi skal bort kl 15 og snuppa må sove først ellers hadde det blitt en tur dit i dag[emoji4]Vi skal på løiten lys for lys på vei hjemover
Planer for dagen?
Det ble ei god, og varm natt i natt. Nå har hun slått av ovnen igjen, men det får bare være. Den skal på igjen til kvelden!Så bra[emoji4]
Så deilig!Godt å få sovet litt ekstra ut idag, mannen tok ungene opp for å se på barnetv/film slik at jeg kunne hvile meg litt![]()
Hvordan et formen?
Må vel sette i gang snart, frister med en dag på sofa men