Godt å få fe i boksSånn bestilt gave fra søskena til OJ også . Så da har de alle noe til hverandre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å få fe i boksSånn bestilt gave fra søskena til OJ også . Så da har de alle noe til hverandre
God feiringI gang med bolle baking til 7 års dag i dagblir sjokoladekake etterpå
![]()
Ah det blir sikkert fintYes . Er så . Reiser ikke sent nedover. Skal på vennebyen show
Grei nok . Der da?Hatt ei god natt?
Mhm så nå får SE baby born badekar og sko , OJ Paw patrol patruljebil og N ny gamingmus og matte fra hverandreGodt å få fe i boks
Mhm vært 2 ganger på sånn skikkelig show i Grieghallen , men dette er kun sånn juleshow på senter . Sikkert nok folk, men vi prøver ossAh det blir sikkert fint
Fikk sove til 8.20 så kan vel ikke klage[emoji4]Grei nok . Der da?![]()
Har du fått sovet noe i natt?God morgen![]()
Har du fått sovet noe i natt?
Vi skal på løiten lys for lys på vei hjemoverJeg har glemt å kjøpe lys til adventstaken[emoji33] og sukker til å bruke som snø[emoji85]
Alltid tidlig oppe, mellomstemann var våken 06.00 og ville ligge mellom oss i sengen , men sovet lengre enn jeg har pleid å gjøreMen du var no tidlig oppe selv Om synes jeg![]()
Ikke enda, men skal.Oj har dere laga 3 hus?? Bilde? I fjor så lagde me både pepperkakehus och sjokoladehus![]()
Vis vedlegget 237849 Godmorgen enny en natt med lite søvn. Vakna flera ganger av smerter. Kl 6:35 var det morgning her hjemme. Mannen sover och eg står och steker pannenkakker
Godt å få sovet litt ekstra ut idag, mannen tok ungene opp for å se på barnetv/film slik at jeg kunne hvile meg litt![]()