Det er detViktig det[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detViktig det[emoji1]
Er det sånne jeg har bestiltTakk[emoji1]
Var Kengu som tipset om stjernene som var på salg[emoji1]
Ja det huskar egTakk[emoji1]
Var Kengu som tipset om stjernene som var på salg[emoji1]
Så utrolig koselig.Vis vedlegget 237817 Vis vedlegget 237818 Blev litt baking på meg og barnen
13 dager, men håper førLenge igjen til termin ?
Vi har satt på ovnen, men hun går etter og slår den av. Sier bare at det jo gikk bra da hennes unger var småOi, det var ille kaldt?![emoji31] håper dere får opp varmen der!
Sova låter som en bra ide. Eg måtte gjør noet med de pga eg var ensam og det regna i hele dag. Ut kom vi oss ikke så da blev det bakingSå utrolig koselig.
Jeg har store planer om det neste helg.
Denne helgen er jeg bare totalt utslitt etter uken som var, og har vært i gang i hele dag.
Først shopping, så Jul på Akershusfestning og til slutt besøke venner.
I morgen skal jeg sove
Skjønner at det er vanskelig altså. Har dere på lue? Fikk beskjed på barsel sist at det ikke gjorde noe om det litt kaldt bare baby hadde på lue. Ikke så kaldt som hos dere da.Nei det er vanskelig.. hun er så sta og bestemt, men blir sint om ikke vi kommer på besøk også. Har forklart at selv om det gikk bra da hun hadde små, så betyr ikke det at vår baby er vant med sånne temperaturer. Sambo har satt på ovnen der inne nå, så får vi se hvor lenge det går bra. Gamlemor skal vel legge seg snart, så da kan vi ha på varmen i natt iallefall.
Vi har tatt på henne ei tynn ullue, er jo som å ligge utendørs når det er så kjølig! Så får vi heller ta den av når vi legger oss, det blir straks litt varmere når hun får ligge inntil en av oss og få kroppsvarmeSkjønner at det er vanskelig altså. Har dere på lue? Fikk beskjed på barsel sist at det ikke gjorde noe om det litt kaldt bare baby hadde på lue. Ikke så kaldt som hos dere da.
Så bra dere får litt varme på rommet.
Så bra[emoji4] håper dere får opp varmen og at dere får ei god natt[emoji4]Ja
Vi har tatt på henne ei tynn ullue, er jo som å ligge utendørs når det er så kjølig! Så får vi heller ta den av når vi legger oss, det blir straks litt varmere når hun får ligge inntil en av oss og få kroppsvarme
Mhm slitt den jeg hadde så på tide med ny. Ble Skogstad .Så bra du fant[emoji2]
Vis vedlegget 237817 Vis vedlegget 237818 Blev litt baking på meg og barnen
Er det sånne jeg har bestilt![]()
Vi har satt på ovnen, men hun går etter og slår den av. Sier bare at det jo gikk bra da hennes unger var småvi har prøvd å forklare at det ikke spiller noen rolle, henvist til anbefalingene fra LUB osv, men forskningen har feil og hun har rett. Sambo har slått på igjen og snakke i store bokstaver nå, så får vi håpe hun snart legger seg så ovnen forblir påslått. Ikke enkelt med gamle og sta damer!
Nja takk. Ferdig pepperkakerFlinke dere er[emoji1]
Elsker pepperkakebaking, men tror det holder med å lage 3 hus i årNja takk. Ferdig pepperkakerlitt pynt på barnen var førnøjd det er det viktigaste
Jobbet, sett film og spist hjemmelaget pizza [emoji173] og bestilt julegave til samboer qDere driver med i kveld da??
Så koseligVis vedlegget 237817 Vis vedlegget 237818 Blev litt baking på meg og barnen
Fine daJepp, fra Lampehuset[emoji6]
Du er effektiv altså[emoji4]