Skravletråd Desember

Oi, det var ille kaldt?![emoji31] håper dere får opp varmen der!
Vi har satt på ovnen, men hun går etter og slår den av. Sier bare at det jo gikk bra da hennes unger var små:rolleyes: vi har prøvd å forklare at det ikke spiller noen rolle, henvist til anbefalingene fra LUB osv, men forskningen har feil og hun har rett. Sambo har slått på igjen og snakke i store bokstaver nå, så får vi håpe hun snart legger seg så ovnen forblir påslått. Ikke enkelt med gamle og sta damer!

Så utrolig koselig.
Jeg har store planer om det neste helg.
Denne helgen er jeg bare totalt utslitt etter uken som var, og har vært i gang i hele dag.
Først shopping, så Jul på Akershusfestning og til slutt besøke venner.
I morgen skal jeg sove
Sova låter som en bra ide. Eg måtte gjør noet med de pga eg var ensam og det regna i hele dag. Ut kom vi oss ikke så da blev det baking

Nei det er vanskelig.. hun er så sta og bestemt, men blir sint om ikke vi kommer på besøk også. Har forklart at selv om det gikk bra da hun hadde små, så betyr ikke det at vår baby er vant med sånne temperaturer. Sambo har satt på ovnen der inne nå, så får vi se hvor lenge det går bra. Gamlemor skal vel legge seg snart, så da kan vi ha på varmen i natt iallefall.
Skjønner at det er vanskelig altså. Har dere på lue? Fikk beskjed på barsel sist at det ikke gjorde noe om det litt kaldt bare baby hadde på lue. Ikke så kaldt som hos dere da.
Så bra dere får litt varme på rommet.

Ja
Skjønner at det er vanskelig altså. Har dere på lue? Fikk beskjed på barsel sist at det ikke gjorde noe om det litt kaldt bare baby hadde på lue. Ikke så kaldt som hos dere da.
Så bra dere får litt varme på rommet.
Vi har tatt på henne ei tynn ullue, er jo som å ligge utendørs når det er så kjølig! Så får vi heller ta den av når vi legger oss, det blir straks litt varmere når hun får ligge inntil en av oss og få kroppsvarme

Ja

Vi har tatt på henne ei tynn ullue, er jo som å ligge utendørs når det er så kjølig! Så får vi heller ta den av når vi legger oss, det blir straks litt varmere når hun får ligge inntil en av oss og få kroppsvarme
Så bra[emoji4] håper dere får opp varmen og at dere får ei god natt[emoji4]

Vi har satt på ovnen, men hun går etter og slår den av. Sier bare at det jo gikk bra da hennes unger var små:rolleyes: vi har prøvd å forklare at det ikke spiller noen rolle, henvist til anbefalingene fra LUB osv, men forskningen har feil og hun har rett. Sambo har slått på igjen og snakke i store bokstaver nå, så får vi håpe hun snart legger seg så ovnen forblir påslått. Ikke enkelt med gamle og sta damer!

Uff, så teit![emoji849] håper hun har gitt opp nå !

Back
Topp