Skravletråd Desember

Jepp. Aldri lagt merke til det før vi fikk unger :p sofias stemme er venninnen til peppa i peppa gris og i flere andre disney serier blant annet :p og med i kembo
Og så blir det vel sånn at når du først har lagt merke til det så henger man seg opp i det?

Da er frøkna lagt på det iskalde rommet på loftet hos oldemor.. Hva er det medgamle folks frykt for å bruke strøm? 7 grader på rommet med en 4 mnd gammel baby som skal sove er i grenseland synes jeg!

Ah da så :) er jo sikkert litt kos for de og kunne være litt lengre våkne i helgene når det er fri :)
Ja. Så lenge de legger seg fint og sover litt lengre. Så går det helt fint :D Står ikke opp med de jeg da [emoji14] De ordner seg selv så hehe

På plass i svømmehallen. Litt god tid for vi beregnet at det mulig ville være vanskelig å parkere. Men det gikk greit. Skjønte jo hvorfor plassen var ledig da vi åpnet døren. Vi parkerte i en plaskedam... Jaja.
Kos deg

Oj det er veldig kaldt
Ja jeg syns det, men vi får ikke lov å sette på ovnen. Hun lurer seg inn for å sjekke også:rolleyes: har kledd på frøkna ullbody under ullpysj og lagt henne på lammeskinn med ullteppe oppå seg i tillegg til vinterdyna..

Ja jeg syns det, men vi får ikke lov å sette på ovnen. Hun lurer seg inn for å sjekke også:rolleyes: har kledd på frøkna ullbody under ullpysj og lagt henne på lammeskinn med ullteppe oppå seg i tillegg til vinterdyna..
Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde godtatt, heller tilbudt meg å betale for den strømmen...

Da hadde jeg sagt vi dro hjem

Og så blir det vel sånn at når du først har lagt merke til det så henger man seg opp i det?

Ååja. Nå går jeg å hører på alle stemmene og hører hvilke andre karaktere de har stemmen til :p

Da hadde jeg sagt vi dro hjem
Hadde blitt et kort besøk ja. Babyen hadde sovet sammen med meg om vi måtte overnattet og dradd hjem i morgen. Det er rett og slett for kaldt.

Ja det er veldig mye, men hun ser det ikke selv. Hun er på eldresenter to dager i uka, og på svømming annenhver uke, men sier hun ikke liker det:hilarious: hun er fryktelig sta og bestemt!

Kanskje bare ekstremt sosial :p

Da er frøkna lagt på det iskalde rommet på loftet hos oldemor.. Hva er det medgamle folks frykt for å bruke strøm? 7 grader på rommet med en 4 mnd gammel baby som skal sove er i grenseland synes jeg!

Ingen mulighet for varmovn der? Synes og det hørtes vel kaldt ut for en hel natt :/

Ja. Så lenge de legger seg fint og sover litt lengre. Så går det helt fint :D Står ikke opp med de jeg da [emoji14] De ordner seg selv så hehe

Gleder meg til deg tiden hvor jeg kan strekke meg en time lengre enn morgenfuglene mine :p

Back
Topp