Og så blir det vel sånn at når du først har lagt merke til det så henger man seg opp i det?Jepp. Aldri lagt merke til det før vi fikk ungersofias stemme er venninnen til peppa i peppa gris og i flere andre disney serier blant annet
og med i kembo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så blir det vel sånn at når du først har lagt merke til det så henger man seg opp i det?Jepp. Aldri lagt merke til det før vi fikk ungersofias stemme er venninnen til peppa i peppa gris og i flere andre disney serier blant annet
og med i kembo
Ja. Så lenge de legger seg fint og sover litt lengre. Så går det helt fintAh da såer jo sikkert litt kos for de og kunne være litt lengre våkne i helgene når det er fri
![]()
Spiller ps , flipper spill, airhockey og praterHva gjør dem da dem er så mange?
Kos degPå plass i svømmehallen. Litt god tid for vi beregnet at det mulig ville være vanskelig å parkere. Men det gikk greit. Skjønte jo hvorfor plassen var ledig da vi åpnet døren. Vi parkerte i en plaskedam... Jaja.
He he var leveligMye bråk hjemme da ?![]()
Oj det er veldig kaldtDa er frøkna lagt på det iskalde rommet på loftet hos oldemor.. Hva er det medgamle folks frykt for å bruke strøm? 7 grader på rommet med en 4 mnd gammel baby som skal sove er i grenseland synes jeg!
Nei, nå for tiden går altså de to eldste på kurs for å lære å svømme.Daa så. Trodde du og skulle neddi bassenget![]()
Ser på filmDere driver med i kveld da??
Ja jeg syns det, men vi får ikke lov å sette på ovnen. Hun lurer seg inn for å sjekke ogsåOj det er veldig kaldt
Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde godtatt, heller tilbudt meg å betale for den strømmen...Ja jeg syns det, men vi får ikke lov å sette på ovnen. Hun lurer seg inn for å sjekke ogsåhar kledd på frøkna ullbody under ullpysj og lagt henne på lammeskinn med ullteppe oppå seg i tillegg til vinterdyna..
Prøve å få en overtrøtt syk unge til å sove..Dere driver med i kveld da??
Da hadde jeg sagt vi dro hjemJa jeg syns det, men vi får ikke lov å sette på ovnen. Hun lurer seg inn for å sjekke ogsåhar kledd på frøkna ullbody under ullpysj og lagt henne på lammeskinn med ullteppe oppå seg i tillegg til vinterdyna..
Og så blir det vel sånn at når du først har lagt merke til det så henger man seg opp i det?
Hadde blitt et kort besøk ja. Babyen hadde sovet sammen med meg om vi måtte overnattet og dradd hjem i morgen. Det er rett og slett for kaldt.Da hadde jeg sagt vi dro hjem
Ja det er veldig mye, men hun ser det ikke selv. Hun er på eldresenter to dager i uka, og på svømming annenhver uke, men sier hun ikke liker dethun er fryktelig sta og bestemt!
Da er frøkna lagt på det iskalde rommet på loftet hos oldemor.. Hva er det medgamle folks frykt for å bruke strøm? 7 grader på rommet med en 4 mnd gammel baby som skal sove er i grenseland synes jeg!
Ja. Så lenge de legger seg fint og sover litt lengre. Så går det helt fintStår ikke opp med de jeg da [emoji14] De ordner seg selv så hehe