Lykkeliten18
Forelsket i forumet
Vi baker Vepsebol, sandkaker, sirupsnipper, risboller, kakemenn, krumkaker, og kokosmakronerHva skal dere bake?
Baker dere noe til jul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi baker Vepsebol, sandkaker, sirupsnipper, risboller, kakemenn, krumkaker, og kokosmakronerHva skal dere bake?
Det tror jeg også faktisk!Selvfølgelig gjør vi det![emoji1]
Ikke så mye egentligVi baker Vepsebol, sandkaker, sirupsnipper, risboller, kakemenn, krumkaker, og kokosmakroner
Baker dere noe til jul?
Jeg spiser det egentlig ikke i det heler tatt, men er utslitt og det er den uken...
Det tror jeg også faktisk!
Håper på masse skravling i desember. Da er det også lettere å skaffe premier![]()
Men over til noe helt annet.Skal skravle alt vi kan![]()
Men over til noe helt annet.
Hvem er du, velg et alternativ
1) Ny bruker i skravletråden, isåfall, VELKOMMEN!!
2) Gammel bruker i ny forkledning, hvem var du før?
Nummer 2!var Camilla_91
Hadde en sterk misstanke om det, det var noe kjent med hvordan du skriver.Nummer 2!![]()
Hadde en sterk misstanke om det, det var noe kjent med hvordan du skriver.
Hvem var du før?
Ja det er koselig for både oss og henne. Godt å bare slappa av under et pledd av og til ogsåSå kjekt Og besøke mormor/oldermor . Intenting alls ligga under ett pledd

Jeg så det, men først etter jeg spurteRegiserte svaret mitt men var nok for sen for at du så det. Glemte å skrive at jeg var Camilla_91![]()
Takk det skal viHer har det vært pynting idag med lys og stjerner[emoji2]
Kos dere i helgen!

Jeg så det, men først etter jeg spurte![]()
Huff, ikke så enkelt å få igjen kveldenw med små i hus! Vi var framme litt etter kl 19. Ble rett i pysj og kveldsgrøt, meb hun hadde bikka heøt. Sovna ca 21Nå er eldste lagt og yngste våkna. Ingen kveld på meg
Håper dere er fremme nå
Huff, ikke så enkelt å få igjen kveldenw med små i hus! Vi var framme litt etter kl 19. Ble rett i pysj og kveldsgrøt, meb hun hadde bikka heøt. Sovna ca 21
Høres deilig ut. La hun seg greit? Tar ca 2 timer å kjøre, ikke så galt, men det kræja med leggetid så snuppa var illsint på sluttenHer blir det en rolig kveld med en film kanskje[emoji4] håper legginga av tuppeluren går noen lunde greit i dag.
God tur[emoji4] er det langt å kjøre?
Ja keg går litt i surr, får skylde på ammetåkaHe ge var ei anna det.
Masse forskjellige julegaver
gøy med julegaver frs London!