Hmm oi valgets kval . Vet ikke. Råååsa mer anvendelig ellers også da men Hmm
Hehe, tenk på det litt du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm oi valgets kval . Vet ikke. Råååsa mer anvendelig ellers også da men Hmm
NedersteHehe, tenk på det litt dutar de til slutt
hvilket pannebånd ønsker du? Vanlig eller en av de på bildene?
![]()
![]()
Hørtes jo egentlig ut som en fin dag. Men håper hun er frisk igjen.Jeg har vaska og rydda, og vi har funnet frem og begynt å pynte til advent [emoji4]
Og så kom svigermor og mannen 13.30 [emoji4]
Nederste![]()
Jeppmen vi flytter til neste år og kravet er flatt innkjørsel [emoji28]
Jepp. Jeg dusjer andre steder. Men de andre dusjer og bader hjemme. For de har ubleket hår og da påvirker det ikke fargen![]()
Nææh porto er dyrt. Du får komme
Bare en kort stund.Usj da[emoji13] blir ho bare slaps da...
Genialt![]()
![]()
Mye fint og flatt i Lier![emoji23]
Kjedelig med oransje hår så jeg skjønner deg godt[emoji12]
SpennendeGleder meg selv til å se kjolene. Må komponere eget mønster til dukka for å få lik men det blir bare gøy [emoji16][emoji16][emoji16]
Så kjekt Og besøke mormor/oldermor . Intenting alls ligga under ett pleddHva driver dere med i kveld damer? Fredag og helg, vi sitter i bilen på vei til mormor/oldemor og skal være der helt til mandag![]()
Masse god bedring[emoji173]
Ble det tur på legevakta?
Spennendebestemme meg alt , mønster på pannebånd
Bare en kort stund.
Her er ikke så mye snø og det skal bli mildt og regne, så det blir nok bart i løpet av helga.
Jepp. Og nydelig grønt på sommeren![]()
Jepp jeg elsker å være blond så det er kjipt å bli styggoransj. Var ikke en fin farge av oransj engang![]()
14 .inus her nåJepp. Fem pluss her nå og regn. Speilhålke. Glad de har strødd på veiene
Cup i morgenAbsolutt ingenting. Enn du?
Åh vent littSambo prøver å legge lille og jeg ligger henslengt i stolen. Noen som har en julefilm å anbefale? Må ligge på netflix eller viaplay[emoji4]