Jeg måtte vise mannen kalenderen i går. Han var helt fjern
Men han ble veldig glad![]()
Hehe, bra han ble glad da[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte vise mannen kalenderen i går. Han var helt fjern
Men han ble veldig glad![]()
Oki så 350+ 100+500?Tar 350 for kjolen forresten til hu. Og 100 til dukka
Sovet godt?
Bra det ordner segVar en tunell som var stengt.
Er på flyplassen nå og fått booket om biletten

Ups, var sikker på at det vr du som hadde vært i krakow.. hva pakker du ut da?Kom hjem onsdag kveld
Var i London
Ikke det jeg pakker ut
TakkSå gøy.
Gratulerer så mye.
Stressende! Her vsr bilturen riktig så idyllisk ei stund, men nå er lillesnupp leggeklar og vil ut av bilstolen. Illskriker og vi har iallefall 30 min igjen å kjøre, sjåføren svetter.Her er det full sving med ungene så mye som jeg klareryngste hylskriker og må bæres hele tiden. Sovna endelig en lur eller natta. Slitne
Kos dere![]()
Men kjør på . Tar det jegTar 350 for kjolen forresten til hu. Og 100 til dukka
Jeg har vaska og rydda, og vi har funnet frem og begynt å pynte til advent [emoji4]Uff, syke barn er ikke kjekt. Hva har dere fylt hjemmedagen med?
Har allerede to hoder jeg bruker for luer men dukke måtte jeg også ha tydeligvishaha
Sov i 45 minut . Akurat Nå er smerter på toppen nestan sånne eg skulle ta tatt meg en tur på legevakten
DiggJa veldig! Vi har ikke sett oldemor siden dåpen for 1.5 mnd siden så vi gleder oss. Jeg og mannen spiser smahs og synger til radioen, frøkna sover søtt i baksetet. Gjør ikke noe med en totimers kjøretur da
Vant du den? Så gøy! Jeg vant tøybleie, alsri vunnet noe før i hele mitt liv (helt seriøst), så jeg er superhappy!
Var en tunell som var stengt.
Er på flyplassen nå og fått booket om biletten
Uff. Veit åssen det kjennes når kroppen ikke spiller på lag. Satser på massasje hjelper da![]()
Har akkurat satt meg ned i flysetet nå.Må du vente lenge?
Har akkurat satt meg ned i flysetet nå.
Det går ganske mange fly mellom Trondheim og Oslo så det var jeg aldri redd for.Enda godt du ikke måtte vente til i morgen da. Tenker det klør i kroppen etter å få kose på de små nå.
Masse god bedring[emoji173]Sov i 45 minut . Akurat Nå er smerter på toppen nestan sånne eg skulle ta tatt meg en tur på legevakten
Savner skikkelig vinterJeg tror jeg er gått lei det etter å ha bodd her i 26 år![]()