Sånn. Da er Saras julestemningskalender igang.
Veien blir nok til mens jeg går for tråder forandres litt avhengig av hva som skjer
Noe blir nok skrevet selv om andre har lignende tråder
Men jeg håper dette blir koselig![]()
Må sjekke det ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn. Da er Saras julestemningskalender igang.
Veien blir nok til mens jeg går for tråder forandres litt avhengig av hva som skjer
Noe blir nok skrevet selv om andre har lignende tråder
Men jeg håper dette blir koselig![]()
Velkommen desemberKoseligste mnd i året
![]()
Samme her! Eller, jeg hadde nettopp fått positiv test på denne tida. Og så bestilte jeg krus til besteforeldrene i julegave. Svigermor grein hele resten av kvelden etter hun hadde åpna gaven sin husker jeg [emoji23]Hjelp så fort det går! I fjor på denne tida venta vi utålmodig på julaften, da skulle vi fortelle de kommende besteforeldrene at vi var gravide. Shit at det alt er et helt år siden, og at mageboeren steaks er 5 mnd og pludrer ved siden av meg.
Snakket med mannen.
Lille U hadde visstnok satt seg ned på gulvet i barnehagen i går og begynt å gråte og være utrøstelig tilsynelatende helt iten grunn.
Vondt i mammahjertet nå, tror han savner meg.
Fått kjørt ungene i barnehagen , spiser frokost og ser på `Mad Men` og nyter stillheten![]()
God morgen og god desember.
Aldri så lett å få ungene ut av senga og gjennom morgenstellet som i desember![]()
Da rusler jeg meg inn på høytidsforumet og ser om jeg får satt ut i livet denne tråd-tanken jeg jobbet med i går.
Jeg håper det blir en hyggelig greie i førjulstidenGod dag[emoji1] jeg løper inn for å se!
Ikke sant? [emoji23]Gjør mye selv mine eldste også. Men om ikke jeg pusher på hadde eldstemann sittet i sofaen og lest Donald enda....
Uff da. Også nå når det blir så mørkt også.Her starter det 8.30 så det holder at de går 8.10, helst 8 siden de somler
men mellomste er mørkeredd og tørr ikke gå oppdaget vi når vi endelig var ferdig i tide en dag. Jeg hadde heldigvis ikke kjørt med yngste til bhg enda når de kom tilbake. Hun i tårer. Tørr ikke.
Så jeg kjører dem bort enn så lenge.
De små altså [emoji14] Ikke så lett da gitt [emoji14]Det ble dårlig med søvn. Lillejenta mente det var for stille, så hun måtte fylle stillheten med prat![]()
Hahahaha! Du måtte det ja [emoji14] Så bra han ble glad daJeg måtte vise mannen kalenderen i går. Han var helt fjern
Men han ble veldig glad![]()
JaStillhet er luksus[emoji1] nyt!
Vis vedlegget 237660 Dagens luke falt i smak![]()
God morgen Kengu[emoji1]
Takk for detHa en super vakt[emoji1]
Kos degFått kjørt ungene i barnehagen , spiser frokost og ser på `Mad Men` og nyter stillheten![]()
Det er jo den mørkeste tiden nå, samtidig hjelper det når folk får opp lys. Men hun synes skyggene et skumle.Uff da. Også nå når det blir så mørkt også.
Vi bor egentlig 10 min max unna skolen. Men de somler en del gitt.
Kos degGod morgen og god desember.
Aldri så lett å få ungene ut av senga og gjennom morgenstellet som i desember
Da rusler jeg meg inn på høytidsforumet og ser om jeg får satt ut i livet denne tråd-tanken jeg jobbet med i går.