Amandaa11
Forumet er livet
Takk du ogsåGod jul jenter håper dere for en bra fredag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk du ogsåGod jul jenter håper dere for en bra fredag![]()
God minne du jaJa, jeg husker du fortalte det![]()
Hoppas eg ogHåper dere får til litt mer søvn[emoji4]
Herlig da.Vi reiser snart på hytten og der er enormt med snø
Mhm veldig gøyHerlig da.
7 og 11 år. Så mye gjør de selv. Men skole vil de helst slippe. Så noen må jage de [emoji14]Hvor store er de?
Her starter den 0815.Hvor tidlig begynner de på skolen nå om dagen? *Føle seg gammmel*
Gjør mye selv mine eldste også. Men om ikke jeg pusher på hadde eldstemann sittet i sofaen og lest Donald enda....7 og 11 år. Så mye gjør de selv. Men skole vil de helst slippe. Så noen må jage de [emoji14]
Her starter det 8.30 så det holder at de går 8.10, helst 8 siden de somlerHer starter den 0815.
Så de bør gå herifra rundt 0750![]()
Hjelp så fort det går! I fjor på denne tida venta vi utålmodig på julaften, da skulle vi fortelle de kommende besteforeldrene at vi var gravide. Shit at det alt er et helt år siden, og at mageboeren steaks er 5 mnd og pludrer ved siden av meg.Hurra, da er vi i Desember dere![]()
Håper du har sovet litt
Wii, da er det desember
Vi skal starte baking av sjuslag i dag. Noen flere som skal gjøre juleforberedelser i helgen?![]()
Håper du sovna til slutt da [emoji14] Tok litt tid da en viss mann lå urolig. Men når jeg først sovna var det herlig![]()
Hjelp så fort det går! I fjor på denne tida venta vi utålmodig på julaften, da skulle vi fortelle de kommende besteforeldrene at vi var gravide. Shit at det alt er et helt år siden, og at mageboeren steaks er 5 mnd og pludrer ved siden av meg.
Hoppas det blev noen søvn på deg