Skravletråd Desember

barnen ville ha matmuffins idag. Noen som har oppskrift på noen god ?

7 og 11 år. Så mye gjør de selv. Men skole vil de helst slippe. Så noen må jage de [emoji14]
Gjør mye selv mine eldste også. Men om ikke jeg pusher på hadde eldstemann sittet i sofaen og lest Donald enda....

Her starter den 0815.

Så de bør gå herifra rundt 0750 :)
Her starter det 8.30 så det holder at de går 8.10, helst 8 siden de somler
men mellomste er mørkeredd og tørr ikke gå oppdaget vi når vi endelig var ferdig i tide en dag. Jeg hadde heldigvis ikke kjørt med yngste til bhg enda når de kom tilbake. Hun i tårer. Tørr ikke.

Så jeg kjører dem bort enn så lenge.

Hurra, da er vi i Desember dere :D
Hjelp så fort det går! I fjor på denne tida venta vi utålmodig på julaften, da skulle vi fortelle de kommende besteforeldrene at vi var gravide. Shit at det alt er et helt år siden, og at mageboeren steaks er 5 mnd og pludrer ved siden av meg.

Gubben ferdig på jobb ( kort dag pga vi skal på hytten) , men så sendte jeg han på shopping . Er vel her snart nå. Mon tro hvordan han klarer seg haha

Håper du sovna til slutt da [emoji14] Tok litt tid da en viss mann lå urolig. Men når jeg først sovna var det herlig :D

Det ble dårlig med søvn. Lillejenta mente det var for stille, så hun måtte fylle stillheten med prat :P

Hjelp så fort det går! I fjor på denne tida venta vi utålmodig på julaften, da skulle vi fortelle de kommende besteforeldrene at vi var gravide. Shit at det alt er et helt år siden, og at mageboeren steaks er 5 mnd og pludrer ved siden av meg.

Ja det er helt sinnsykt! Jeg kan ikke fatte at jeg har en baby på snart 6 måneder som skal feire sin første jul. Vi er heldige <3

Back
Topp