Skravletråd Desember

Fortsatt ikke frisk jeg... kvalmen henger virkelig i :( klart å spise litt nå da. Så får vi se utover dagen. Blir nok en kjip nyttårs feiring i morgen :(

Nå må du bli frisk snart :(
 
Kengubarnet får snsrt besøk, de skal på badeland.

Tydeligvis den store vaskedagen i dag , 3 forskjellige kompiser har spurt om kengubarnet vil bli med på badeland ;)

Hehe mange som vil få det rent etter jul ;)
 
Gått litt gærn på stoffkjøp før jul. Enda ikke alt da noe er på vask. Og venter enda en pakke
6e7090cb0dbb9aa5b1a29ecd9fb95005.jpg
hele posen under er og full av stoff

Hjelpe meg :eek:
Hvor lang tid tar det før du må bestille mer?
 
Jeg merker at jeg ikke sover nok for tiden. Sjanger og får ikke helt kontakt med hjernen. Når skal den der ungen sove rundt??? :hilarious:
 
Hjelpe meg :eek:
Hvor lang tid tar det før du må bestille mer?

Alt dette går trolig til bestillingene. Venter en pakke til med 8-9 sånne bunker med en meter stoff av hver.

Men har og en bokhylle med fem hyller som er stappfulle.

Jeg lider av stoffgalskap i tillegg [emoji85][emoji85]
 
Det er jo det.

Samtidig er jeg såååå klar for 2018 på en måte.
Men ikke egentlig. For da begynner ovettiden som varer i 6-7 uker. Og trolig ganske intenst, jeg kom nemlig akkurat nå på at det er ikke avklart hvem som skal være den tredje personen på årsoppgjøret på den ene kunden min, og jeg har et ganske krevende opplegg på den andre kunden min og så å muligens måtte lede dette teamet, som jeg har vært del av men ikke leder av i flere årsoppgjør og samtidig faktisk ikke har vært med på de to siste pga permisjon, og skulle sjonglere med en kunde til....

Det er en grunn til at jeg har ferie i romjula for å være sammen med ungene mine ja.

Det hørtes ut som en hektisk periode du har i vente ja[emoji13]
Er det bedrifter du har som kunder?
 
Det hørtes ut som en hektisk periode du har i vente ja[emoji13]
Er det bedrifter du har som kunder?
Ja, jeg er regnskapsfører i et firma som har organisasjoner/bedrifteti det ideelle/kristne spekter som kunder
 
Back
Topp