Skravletråd Desember

Kan dere se her litt. Aldri hatt EL tester som er så vanskelig å tyde...
Vis vedlegget 239729
screenshot_20171230-103128-jpg.239723

Skjønner ingen ting.. nr 1 er fra 28/12 om morningen, nr 2 er fra 29/12 om morningen og nr 3 er 29/12 på kveld. Siste er fra i dag tidli
 
Kan dere se her litt. Aldri hatt EL tester som er så vanskelig å tyde...
Vis vedlegget 239729
screenshot_20171230-103128-jpg.239723

Skjønner ingen ting.. nr 1 er fra 28/12 om morningen, nr 2 er fra 29/12 om morningen og nr 3 er 29/12 på kveld. Siste er fra i dag tidli
En el-test blir positiv like før egget slippes, når egget er sluppet blir den negativ igjen.
Etter egget er sluppet er det fruktbart en 24-48 timer (husker ikke helt hva som var riktig)
I mine øyne er den i midten til venstre og den helt til høyre positive.
De som tas på kvelden kan godt finne på å være svakere enn de tatt på morgenen...

Happy humping og masse lykke til.
 
Hvor i alle dager har Lille U den fra.
Han sitter og koser seg og småsnakker så hører jeg han si
"Der sitter 5 apekatter, så kommer krokodille, haps, haps, haps. Så sitter det 4 apekatter"
 
Hvor i alle dager har Lille U den fra.
Han sitter og koser seg og småsnakker så hører jeg han si
"Der sitter 5 apekatter, så kommer krokodille, haps, haps, haps. Så sitter det 4 apekatter"
Den er jo så poppis i barnehagen ;) "5 små apekatter satt opp i ett tre. De ertet krokodillen "du kan ikke ta oss her"..... :)
 
Hvor i alle dager har Lille U den fra.
Han sitter og koser seg og småsnakker så hører jeg han si
"Der sitter 5 apekatter, så kommer krokodille, haps, haps, haps. Så sitter det 4 apekatter"

5 små apekatter sangen det [emoji3] den synger vi masse hjemme og de synger den i bhg her [emoji3]
 
Fortsatt ikke frisk jeg... kvalmen henger virkelig i :( klart å spise litt nå da. Så får vi se utover dagen. Blir nok en kjip nyttårs feiring i morgen :(
 
Kengubarnet får snsrt besøk, de skal på badeland.

Tydeligvis den store vaskedagen i dag , 3 forskjellige kompiser har spurt om kengubarnet vil bli med på badeland ;)
 
Back
Topp