Skravletråd Desember

Jeg har markør :hilarious:
Bruker flere farger, og misset nok hvor jeg skulle sette markøren da jeg skulle flytte den oppover. Kan ikke rakke det opp heller, for det får jeg ikke til uten å ødelegge alt ^^
Men men, det blir vel et eller annet :)
Jeg bruker en ring av plast eller metall eller tråd som er mellom første og siste maske på pinnen og den flytter jeg bare over før jeg strikker første så blir den automatisk med oppover :-)
 
Haha. Kunne fort ha skjedd her og [emoji23][emoji23]
Tror denne ble kjøpt lenge før jeg ble gravid med eldste, og muligens egentlig ment som julegave til svigermor :P
 
Om det er for gutter eller jenter i oppskrifter har jeg aldri fulgt. Teit det står sånn egentlig :p
Ikke sant? Syns jeg også gitt. Syns den kunne bare heta ollebolle. Og ikke trengt guttestrikk under liksom [emoji14]
 
Jeg bruker en ring av plast eller metall eller tråd som er mellom første og siste maske på pinnen og den flytter jeg bare over før jeg strikker første så blir den automatisk med oppover :)

Jeg gjorde det første gang, men mamma sa at det var lettere å bare flytte innimellom. Men da strikket jeg glattstrikk, og nå er det vrangbord. Tror nok jeg må følge ditt råd framover ja. Det burde jo gå ant å følge maskene oppover, men den ene fargen viste seg å være tynnere enn de andre, så det ødelegger litt for meg. Gleder meg til jeg klarer å se hva jeg har strikket :D
 
Jeg gjorde det første gang, men mamma sa at det var lettere å bare flytte innimellom. Men da strikket jeg glattstrikk, og nå er det vrangbord. Tror nok jeg må følge ditt råd framover ja. Det burde jo gå ant å følge maskene oppover, men den ene fargen viste seg å være tynnere enn de andre, så det ødelegger litt for meg. Gleder meg til jeg klarer å se hva jeg har strikket :D
Jeg synes ring er enklere
Har evt en spesiell i starten og andre rundt dersom jeg skal sette merke i sidene eller midt forran og bak etc
 
Back
Topp