Skravletråd Desember

Ikke noe jeg ville sagt "liker tittelen" eller frivillig ser tenker jeg. Men kos deg. Legger meg jeg. Trenger det. Trenger egentlig armkroken til min mann, får se hvordan snuppa takler det. (han ligger nede fordi hun våkner om han står opp)
Smaken er som baken, delt i to.....
Tenk hvor kjedelig verden hadde vært dersom vi alle hadde likt det samme
 
Av en eller annen grunn finner min kjære mann at Baileys er en fin ting i kveld.
Og jeg finner en uåpnet flaske nede i kjellern..

Konklusjon, hvorfor i alle dager kjøpte vi den flasken, gikk ut på dato desember 2007....
 
Hmmm. Når du ikke er så flink til å se forskjellen på rett og vrang, og så glemmer hvor omgangen startet....... Hmmmm...... :hilarious:
 
Hmmm. Når du ikke er så flink til å se forskjellen på rett og vrang, og så glemmer hvor omgangen startet....... Hmmmm...... :hilarious:
Da øver du på å se forskjell og begynner p bruke maskemarkører der omgangen begynner ;-)
 
Oi, det er folksomt[emoji28] og sikkert koselig[emoji2]

Joda koselig er det. Men kjenner det er slitsomt for kroppen min som tåler så lite, men vil så mye :p og ikke minst har jo eldste ferie fra bhg og proppfull av energi :p
 
Da øver du på å se forskjell og begynner p bruke maskemarkører der omgangen begynner ;-)

Jeg har markør :hilarious:
Bruker flere farger, og misset nok hvor jeg skulle sette markøren da jeg skulle flytte den oppover. Kan ikke rakke det opp heller, for det får jeg ikke til uten å ødelegge alt ^^
Men men, det blir vel et eller annet :)
 
Fikk penger til jul av svigermor. Ble i dag den nyeste klompelompeboka og ollebolle strikkeboka. Vet det står for gutter på den og jeg har jenter. Men herlighet. Bare å strikke det i andre farger gitt. Tåpelig at det står på syns jeg.

Ellers en snorkfrøken mummikopp. Så da har man 10 mummikopper på plass :D

Om det er for gutter eller jenter i oppskrifter har jeg aldri fulgt. Teit det står sånn egentlig :p
 
Den store lille forskjellen..

Uten briller:
Oi jeg fant innerst i en krok en uåpnet baileys jeg ikke kan huske vi har kjøpt som går ur 12/2017

Med briller:
Best før 12/2007, ops...........

Tror vi må ta en gjennomgang av barskapet våres som har stått urørt *litt* for lenge..
 
Back
Topp