Skravletråd Desember

Han er 9,5 år[emoji4]
Går ikke bra med søsken nei[emoji20] han skjønner ikke sosiale koder og har ikke de samme sperrene som andre barn.. De to minste er livredd for ham...[emoji20] han sparker eller slår om de kommer for nære. De kan aldri være alene i samme rom[emoji31]
Åh, det høres tøft ut RonjaR :( For alle sammen. Jeg håper han får god hjelp [emoji171] Ikke lett med all uro i den lille kroppen heller. Men jammen ikke enkelt å være foreldre alltid heller. Dette var leit å høre da. Klem til deg [emoji171]
 
Det gjør det nok[emoji6][emoji171] Frøkna var for stor, så hu kom aldri ned i bekkenet, heldigvis. Ellers hadde hun blitt sittende fast[emoji32]
Ja, blir kjempespennende[emoji1]
Ja da var det nesten bra ja. Verre kanskje om hun hadde kommet ned og funnet det ut halveis kanskje.. [emoji171]
 
Åh, det høres tøft ut RonjaR :( For alle sammen. Jeg håper han får god hjelp [emoji171] Ikke lett med all uro i den lille kroppen heller. Men jammen ikke enkelt å være foreldre alltid heller. Dette var leit å høre da. Klem til deg [emoji171]

Takk søte du[emoji173]️
Er ganske heftig for alle... Jeg har vært delvis sykemeldt siden oktober og det har mannen også[emoji13]
 
Takk søte du[emoji173]️
Er ganske heftig for alle... Jeg har vært delvis sykemeldt siden oktober og det har mannen også[emoji13]
Det er ikke så rart da. Tøft å stå i det der. Også har man flere barn med forskjellig behov som man skal ta vare på [emoji171] Tipper guttungen og trenger foreldre mye. Håper dere får god hjelp, og ikke må brenne kruttet i alle ender hele tiden.
 
Takk søte du[emoji173]️
Er ganske heftig for alle... Jeg har vært delvis sykemeldt siden oktober og det har mannen også[emoji13]
En ekstra klem om du vil ha. Det er tøft.
 
Back
Topp