Skravletråd desember

Julebrusen kommer så tidlig i butikken så man blir jo lei innen julaften :p
Begynner jo ikke når den kommer. Begynner enten den lørdagen jeg pynter til første søndag i advent, eller 30.11 når jeg ordner kalender.

Wææ :( Mannen ble akutt dårlig og ligger nede på badet og kaster opp også sier han først nå at det var 2 stykk på jobben hans som var hjemme med omgangssyke i dag og 1 som måtte sendes hjem midt på dagen fordi han ble dårlig. Nei, nei, nei! Jeg har vært nok syk, og vil IKKE få den pokkers syka i tillegg :S
Håper den holder seg unna :/

Ber heller mamma pent om å strikke mor signe teppe! Herregud så nydelig ❤️

Ikke for meg, men for Sara :)
Jeg hadde bare en mer stressende romjul enn jeg hadde trodd :)
Aha, da er jeg med :) Er den fortsatt stressa da, eller roet litt?

Jeg føler meg såra og vonbroten.

Her står jeg på kjøkkenet, holder på å legge potetbåtene i en ildfast form etter å ha marinert de i olje, chili og hvitløk.
Har raspet sellerirot, skivet sjalottløk, finhakket paprika, salt og pepper over før det går i ovnen.
Til det skal jeg lage maispure, hjemmelaget bearnaise, brokkoli med parmesan og biff entrecote.

Og hva gjør mannen, han går rundt og plystrer på melodien til "godt levert" reklamen :wideyed:
Mer til deg?

Wææ :( Mannen ble akutt dårlig og ligger nede på badet og kaster opp også sier han først nå at det var 2 stykk på jobben hans som var hjemme med omgangssyke i dag og 1 som måtte sendes hjem midt på dagen fordi han ble dårlig. Nei, nei, nei! Jeg har vært nok syk, og vil IKKE få den pokkers syka i tillegg :S
Nei nei nei....! Håper dere andre slipper!!!

Begynner jo ikke når den kommer. Begynner enten den lørdagen jeg pynter til første søndag i advent, eller 30.11 når jeg ordner kalender.
Samme 'regler' som meg da;)

Back
Topp