Lolo
Forumet er livet
Potet til pannekaker...???De spiser pannekaker med bacon og sukker, også grønnsakssuppe ved siden av.
Jeg MÅ ha pannekaker med bacon og blåbærsylte + potet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Potet til pannekaker...???De spiser pannekaker med bacon og sukker, også grønnsakssuppe ved siden av.
Jeg MÅ ha pannekaker med bacon og blåbærsylte + potet![]()
Ja, det er fantastiskPotet til pannekaker...???
Min tanke ogsåPotet til pannekaker...???
Vi hadde kyllingsuppe i dag, det var godthehe ja...merker vel de fleste nåGodt med noe annet enn julemaaten ja
Det er verdt å prøveMin tanke også
takkGod tur hjem!
Ååh gjett om jeg gleder meg. 4-5 timer biltur er det eneste jeg ikke ser så veldig fram tilGod kveldBlir nok godt å komme hjem
![]()
Kjenner jeg var utslitt etter å bare ha overnattet 1 natt hos svoger og svigerinnetakk
Ååh gjett om jeg gleder meg. 4-5 timer biltur er det eneste jeg ikke ser så veldig fram til![]()
Ja har det ofte her i huset. Sunt og alle er happyVanlig pasta med kjøttsaus.
Hjemmelaget fiskegrateng er jo kjempegodt![]()
Haha velkommen i klubbenNå eeer jeg så lei julegodt og julemat..alt for mye pinnekjøtt og sjokkis. Glad det blir kylling i morgen eller fisk til middag idag
![]()
Ja, din ble nok bedre enn min tenker jegIkke alltid ting blir som man har trodd. Min romjul er helt annerledes enn planlagt.
Takk, det er koselig å høreDu er savnet
Litt for travel...Romjulen blir fort travel ja![]()
pannekake.Som en tortillalefse du tenker, eller er det spesielt med pannekake? Hva har du inni da?
Høres merkelig ut, men jeg skal absolutt prøvepannekake.
kjøttdeig. så lager jeg en enkel tomatsaus...og har i paprika,løk og gulrot.
Har det skjedd noe jeg ikke har fått med meg?Ja, din ble nok bedre enn min tenker jeg![]()
Hadde det ofte da jeg vokste opp også bare den ferdig kjøpte variantenJa har det ofte her i huset. Sunt og alle er happy![]()
det vil jeg tro var deilig ja.Vi hadde kyllingsuppe i dag, det var godt
Jeg rakk ikke bli lei julebrus.Haha velkommen i klubbenvi skal ha taco i morgen når vi kommer hjem!
Er til og med lei julebrus![]()
Mannen som står for maten, han laget grove vafler til lunsjdet vil jeg tro var deilig ja.
hadde kylling til lunsj vi, kyllingpai.
http://www.matprat.no/oppskrifter/familien/pannekaketarn-med-kjottsaus/Høres merkelig ut, men jeg skal absolutt prøve![]()